Flere Brædstrup billeder

Jeg så briter på scenen, men ikke ellers. Men jeg kom heller ikke så meget rundt i hallerne som normalt, jeg havde lovet mig selv at jeg ville prøve at være lidt mere ved mit bur end jeg plejer at være L

ah ja - selvfølgelig var det da Marinas lille lækre chokoladeknap :smiley:

indrømmet - når Helle både har Rose og Lillesøster med, så kigger jeg nok desværre mest på dem :ups:

Briterne og européerne var i samme række - og der var da alligevel nogle stykker af dem :slight_smile: Især en masse sølv briter lagde jeg mærke til (normalt plejer der kun at være et par stykker)

Jeg strandede nok bare ved burmeserne hver gang jeg forsøgte på den række :tihi: jeg opdagede nemlig heller aldrig rigtigt hvor européerne var - ud over at jeg kunne regne ud de var i det hjørne :ups:

LOL :smiley: Ja, vi var lige en række længere henne end I var… Men i samme ende ellers…

LOL :smiley: Ja, vi var lige en række længere henne end I var… Men i samme ende ellers… Så faktisk er du vist gået forbi dem for at nå til burmeserne, som jeg lige husker opstillingen :høhø:

Ååååh… Nu kommer jeg jo til at tænke på lille Gurli igen suk - Jeg vil ha en Europé NU!

Hun er også bare en lille charmetrold :hjerte:

Synd at du ikke mødte Haley, hun var der søndag. For hun er altså også dejlig.

Ja, vi havde godt snakket om at det var synd Lykke kun skulle med lørdag, når nu mine to og Haley kun var der søndag :slight_smile:

Nope, det var min lille enhjørning, men hvem kan lige kende den ene chokodims fra den anden:høhø:

Marina

LOL - ja, det har uden tvivl været Skofus, for han synes det er med at opleve mest muligt, når man endelig er kommet med i byen :høhø:
VH
Susanne