Flere havebilleder

Jeg har med vilje, undladt at vise billeder af det udendørs klatretræ kattene har fået … det skulle nemlig lige blive færdigt
Der blev fældet 3 hyldebærtræer i haven og de er så kommet til at stå (delvist gravet ned) rundt om flagstangen … der nu endelig kan bruges til noget fornuftigt :høhø:

I starten så det sådan her ud …

Men i dag er der kommet siddepladser på

Mens vi var i gang med at få hylderne op (som venligst er doneret af min nye bedste ven, møbelfætteren ), kom bagboen for at advare mig om at han fældede træer tæt på hegnet og det kunne ské, at noget faldt over i min have … jeg spurgte om han skulle fælde hyld og om jeg kunne få den, hvis den ellers skulle køres på losseren ?
Der fik jeg lige 3 (!) træer mere, som indtil videre bare læner sig op ad huset …

Dette er så kun de to af dem, men de er allerede taget i brug

Møgforkælede kræ! :surrender1:

Øj, hvor ser det skønt ud! Er helt ærgelig over at min have ikke er stor nok til at tilbyde kattene sådan noget! :smiley:

Hvor er det flot og godt lavet…Sådan et vil vi også have…råbte alle misserne her :smiley:

Hvor ser det bare helt fantastisk ud :thumbup: - jeg er misundelig over, at jeg ikke kan tilbyde mine katte det samme :S

Er der nogen, der kender nogen, der lejer huse ud, som er til at betale? :kryds:

[QUOTE=Eva;1195284]Hvor ser det bare helt fantastisk ud :thumbup: - jeg er misundelig over, at jeg ikke kan tilbyde mine katte det samme :S

Er der nogen, der kender nogen, der lejer huse ud, som er til at betale? :kryds:[/QUOTE]

Du flytter bare til jydeland :wink:

Men det er kanon god inspiration til min kommende have :slight_smile: Jeg skal bare i tænkeboks, for når Lucky går i højden skal der bare lidt ekstra til at holde ham inde :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1195286]Du flytter bare til jydeland :wink:

Men det er kanon god inspiration til min kommende have :slight_smile: Jeg skal bare i tænkeboks, for når Lucky går i højden skal der bare lidt ekstra til at holde ham inde :)[/QUOTE]

Det kunne jeg såmænd sagtens - da jeg er arbejdsfri kan jeg bo hvor som helst :ok:

WOW :ok: Det er simpelthen det mest fornuftige jeg har set en flagstang blive brugt til i lang tid :høhø:
VH
Susanne

:thumbup: :thumbup: :thumbup: Så lækker som den have er blevet, gider kattene så overhovedet at være inde? :smiley:

Ja, det gider de faktisk … de går ind for at tage sig lur og de render ind for at gå på bakken :rulleøjne:
Her i starten, har de kun udgangstilladelse når jeg er hjemme … jeg skal være 112% sikker på den indhegning, før de får lov til at være ude uden opsyn :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1195292]Ja, det gider de faktisk … de går ind for at tage sig lur og de render ind for at gå på bakken :rulleøjne:
Her i starten, har de kun udgangstilladelse når jeg er hjemme … jeg skal være 112% sikker på den indhegning, før de får lov til at være ude uden opsyn :)[/QUOTE]

Hey, det er bedre end den mængde kattehømhømmer jeg skal ud og samle op fra græsplænen hver gang jeg skal slå græsset :wink:

Enig… det er heller ikke fedt når man sidder ude en dejlig sommerdag og der pludselig kommer en brise af lort henne fra hjørnet af haven, hvor misserne har besluttet at der kan skides!

Suuuuper fede kradsetræer! :smiley:

Jeg har lavet en regulær sandkasse i det ene hjørne i min have :slight_smile:
Den benyttes flittigt af alle misser også hitterne da de var her :slight_smile:
Den er uden bund, så urin bare kan sive i jorden, og klumper fjerner jeg sådan af og til.
Efter jeg fik den lavet er der ingen pøller i hverken bed eller på græsset :slight_smile: Så det kan i høj grad anbefales :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1195371]Jeg har lavet en regulær sandkasse i det ene hjørne i min have :slight_smile:
Den benyttes flittigt af alle misser også hitterne da de var her :slight_smile:
Den er uden bund, så urin bare kan sive i jorden, og klumper fjerner jeg sådan af og til.
Efter jeg fik den lavet er der ingen pøller i hverken bed eller på græsset :slight_smile: Så det kan i høj grad anbefales :)[/QUOTE]

Jeg har også overvejet at lave denslags sandkasse, men nu må vi se, hvornår det bliver til noget …

Der bliver klaget højtlydt i dag … nogen har oversprøjtet deres have med vand i nat og der er både koldt og blæsende i dag :venter:

Det ser VIIILDT godt ud. Her har vi 4 udendørs kattebakker med strandsand. Køb en plastik hundekurv (der er huller i så regnvandet kan løbe ud) og kom strandsand i. Plastik for så kan den vaskes af i rodalon/virkonS når man skifter sandet. Her virker det og har virket i mange mange år

Min er lavet af 4 stk af den her slags. :slight_smile:
De kostede så vidt jeg husker 29,95 i jem og fix. Sandet er hentet i nærmeste grusgrav til 20 kr. Så BILLIGT og bestemt effektivt :slight_smile:

Vores udendørs kattetoilet er lavet i hjørnet af kattegården.

Der var en terrasse af 40x40 fliser, inden vi lavede kattegården, så vi fjernede fem fliser i 3 rækker, lod det sand der var under fliserne blive liggende og kom lidt mere oven på. Vi fjerner pøller med en skovl, en sold og en spand, når der trænges.

Den yderste række fliser ud mod hegnet lod vi blive liggende, så kattene ikke kan grave sig ud.

Okay, nu er jeg lidt “på den”. Skrev før det var luksus, og det står jeg ved! Men nu…?
WOOOOOOOOOOOOOOW! :uha: :thumbup: :rock: :wehu:

Jeg skal i hvert fald ikke have denne tråd åben når en kat kigger forbi, for så får jeg da ikke fred for deres onde stirrende blikke… :surrender1:

[QUOTE=Kimilla;1195428]Okay, nu er jeg lidt “på den”. Skrev før det var luksus, og det står jeg ved! Men nu…?
WOOOOOOOOOOOOOOW! :uha: :thumbup: :rock: :wehu:

Jeg skal i hvert fald ikke have denne tråd åben når en kat kigger forbi, for så får jeg da ikke fred for deres onde stirrende blikke… :surrender1:[/QUOTE]

Uuuuuundskyld :ups:
Det var ikke meningen at starte oprør i andre kattehjem … :surrender1: