Flere kaniner?

Jeg flyttede Victors løbegård i dag og det er spørgsmålet, om ikke bare jeg skal skaffe flere kaniner og lave nogle flere løbegårde … så var jeg da fri for at slå græsplænen :rock:

Og så kan du kombinere med en ‘hønsefræser’: Et græsningsbur med et par høns i. På ingen tid kan de luge, grave og kultivere et stykke jord, fx i køkkenhaven :slight_smile:

Joooo, det var da en idé. Men en ged ville da være hurtigere til at få bugt med det lange græs :tihi:

Visse - vasse … kaniner er bare lidt sødere end geder :stuck_out_tongue:

Jooov Victor skal da have en ven :smiley:

Jeg synes, du skulle få dig et par geder - bare for at se, hvad din udlejer siger til det :høhø:

Ha ha da jeg lige læste dit indlæg ,tænkte jeg også geder som de andre. :slight_smile:
Ellers så må Victor have sig en lille dame ven LOL
Men helt ærligt så tror jeg at det giver mindre arbejde med en græsslårmaskine, men det er jo ikke så hyggeligt som kaniner :hjerte:

[QUOTE=Noël;585858]Ellers så må Victor have sig en lille dame ven LOL
Men helt ærligt så tror jeg at det giver mindre arbejde med en græsslårmaskine, men det er jo ikke så hyggeligt som kaniner :hjerte:[/QUOTE]

Jeg har ikke en selvkørende motorplæneklipper, så det er faktisk et kæmpe arbejde at ordne græsplænen …
Hvis jeg skaffede en hunkanin, ville der helt automatisk være mange kaniner lige pludseligt :tihi: