Flere pinlige indrømmelser

Nu har vi hørt og toiletpapirvaner, både med vejen det skal vende og hvordan det skal “arrangeres” før det møder vor sarte hud :tihi:

Vi har hørt om tandbørstningsvaner, tandpastavalg, og fartdjævle, samt oprydnings/ordningspreferencer.

Så nu kommer den næste “pinlige” afstemning. Prutter du - i offentlighed?

Og har du nogensinde skudt skylden for din prut på en anden? :klapper:

Ja jeg prutter i offentligheden og ja jeg har skyldt skylden på en anden :slight_smile:

Mens jeg gik i skole gik jeg også til klubaftner på skolen. En aften da min veninde Inge og jeg var på vej hjem skulle jeg lige lukke en lille diskret en ud, men der kom et ordentlig tordenbrag -what

Jeg vendte mig om mod Inge og sagde ‘‘INGE det gjorde du bare ikke det der’’.

Inge reagerede ved at blive meget rød i hovedet og vi skyndte os væk samtidig med at jeg var ved at blive kvalt af grin -høhø

[quote=birtheras;192819]Ja jeg prutter i offentligheden og ja jeg har skyldt skylden på en anden :slight_smile:

Mens jeg gik i skole gik jeg også til klubaftner på skolen. En aften da min veninde Inge og jeg var på vej hjem skulle jeg lige lukke en lille diskret en ud, men der kom et ordentlig tordenbrag -what

Jeg vendte mig om mod Inge og sagde ‘‘INGE det gjorde du bare ikke det der’’.

Inge reagerede ved at blive meget rød i hovedet og vi skyndte os væk samtidig med at jeg var ved at blive kvalt af grin -høhø[/quote]

LOL!!!
BIRTHE ALTSÅ!!! -LOL :tihi: :klapper:

det at prutte er en naturlig ting og en uundgåelig ting.
jeg forsøger så vidt muligt at undgå at prutte i fuld offenlighed, men det ka jo smutte det skidt

:klapper: Tja hvorfor egentlig ikke det spørgsmål…

Prutter prutte prutter!

Åh jo jeg selv kender også til det med at prutte. Når man er på evig kur som jeg, så bliver kroppen bombarderet i tide og utide med grønt og frugt. Det kan systemet ikke helt holde til.

“Æggerne” kan godt gå hjem og ligge sig. Der er intet der lugter mere råddent end en ægte grøntsagshørmer -LOL

Jeg har selv haft prøvet den et par gange - den der med at holde mig så jeg blev dårlig af det. Fik voldeligt ondt i maven i 3 dage. Den slags gider jeg ikke mere.

LOL!!! Jeg husker tydeligt da jeg gik på efterskole i middelfart. På en tur fra kbh til middelfart sad jeg og listede dem ud en efter en…meget fint…men jeg var BUND rådden! Jeg forgiftede hele kupeen :ups: :klapper: Der var intet jeg kunne gøre for jeg kunne ikke holde på det. Jeg STOR-pruttede i de 2½ time togturen tog. Jeg tror folk var ret glade da jeg steg ud af toget :tihi:

Da jeg var til pnp (pen and paper - rollespil på papir) sidste sommer var jeg lige startet på kur. Jeg begyndte at grine over et eller andet der skete i spillet, og hver gang jeg grinte så pruttede jeg :klapper: og det var ikke en lille fis, det var KÆMPE bulder hver eneste gang fordi jeg var fuld af grøntsagsgasser :ups: :tihi: Jeg sidder nu og begynder at grine bare ved at tænke på det!

Nu har jeg det sådan lidt at hvis det er en lille fis der skal ud så prutter jeg så længe jeg er udenfor. Ingen grund til at holde på det. Mennesker producere i gennemsnit 17 liter/kg. gas som de skal prutte ud :uha: Så hellere ud med det end at blive syg af det. Men alt med måde. Det er jo ikke fordi jeg går og ræber og prutter i tide og utide.

Og ja - som mange andre har jeg også skudt skylden på folk omkring mig. Men det var mere da jeg var lille/gik i fokeskole.

Som min storebror siger: Hvad man ikke har i hænderne, kan man ikke holde på !!

Ved i så hvad en bøvs er??

Ja selvfølgelig kan det ske at der bliver lukket en lille vind ud - og som måske også lød lidt højere end man havde forestillet sig :tihi:
Men HVORFOR er det at mænd nærmest skal PRESSE deres prutter ud så jorden nærmest giver efter?? Som om de rigtig er stolte af deres bedrift -høhø

[quote=KKH;192833]Som min storebror siger: Hvad man ikke har i hænderne, kan man ikke holde på !!

Ved i så hvad en bøvs er??[/quote]

Jeg har ladet mig fortælle at bøvser er overskyden luft i det vi spiser og/eller drikker. Det vi spiser og drikker er jo ligesom en bolledej i maven. Den får nogle ordenlige tæsk og det overskydne luft der så er i det, bliver presset ud. Og det er så en bøvs.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men det lyder da meget logisk i mine ører.

[quote=Gry Gressbakken;192836]Jeg har ladet mig fortælle at bøvser er overskyden luft i det vi spiser og/eller drikker. Det vi spiser og drikker er jo ligesom en bolledej i maven. Den får nogle ordenlige tæsk og det overskydne luft der så er i det, bliver presset ud. Og det er så en bøvs.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men det lyder da meget logisk i mine ører.[/quote]

Nej da Gry :tihi:

Det er en henover tungen rullende lyd, der begyndte da r*vhullet gik i baglås -høhø

:klapper:

Jeg synes at prutter er ulækre! De stinker! Og synes også at det er flovt, hvis den er en larmer, også på andres vejne, fordi man selv kender den følelse :ups:
Men det er jo ikke altid noget man sådan lige kan styrer, selvom man måske prøver… Kan man mærke at det er på vej, ja så går jeg helst ud på toilettet…
… Og jeg har da også skyldt skylden på andre… eller i hvert fald skubbet den fra mig flere gange… :fløjte:

Hold da op, hvor får man mange gode grin herinde -LOL

Det er jo helt naturligt, og man får ondt i maven, hvis man ikke kommer af med luften, men NEJ jeg gør det ikke med mindre jeg er for mig selv, eller kan gå ind for mig selv.

Jeg synes det er ulækkert, hvis folk bare lukker det hele ud med vilje. Har to barndoms-veninder, to søstre, og de er eksperter i at lukke lidt ud når vi er sammen, til min store forargelse, for man kan godt gå lidt væk efter min mening. Nogen gange driller jeg dem, og sidder og samler sammen til en bøvs, hvilket jeg heller aldrig gør i selskab med andre, men de får et helt chock hvis jeg så bøvser for at provokere.

Min mening er, at man skal gå ind i et andet rum, på toilettet, altan o.s.v. men det kan komme bag på en uden man er forberedt. Har gudskelov aldrig prøvet det, men jeg går til en del motion, og det er sket der kommer en smutter, når folk anstrenger sig.

[quote=birtheras;192819]Ja jeg prutter i offentligheden og ja jeg har skyldt skylden på en anden :slight_smile:

Mens jeg gik i skole gik jeg også til klubaftner på skolen. En aften da min veninde Inge og jeg var på vej hjem skulle jeg lige lukke en lille diskret en ud, men der kom et ordentlig tordenbrag -what

Jeg vendte mig om mod Inge og sagde ‘‘INGE det gjorde du bare ikke det der’’.

Inge reagerede ved at blive meget rød i hovedet og vi skyndte os væk samtidig med at jeg var ved at blive kvalt af grin -høhø[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[quote=Gry Gressbakken;192830]Prutter prutte prutter!

Åh jo jeg selv kender også til det med at prutte. Når man er på evig kur som jeg, så bliver kroppen bombarderet i tide og utide med grønt og frugt. Det kan systemet ikke helt holde til.

“Æggerne” kan godt gå hjem og ligge sig. Der er intet der lugter mere råddent end en ægte grøntsagshørmer -LOL

Jeg har selv haft prøvet den et par gange - den der med at holde mig så jeg blev dårlig af det. Fik voldeligt ondt i maven i 3 dage. Den slags gider jeg ikke mere.

LOL!!! Jeg husker tydeligt da jeg gik på efterskole i middelfart. På en tur fra kbh til middelfart sad jeg og listede dem ud en efter en…meget fint…men jeg var BUND rådden! Jeg forgiftede hele kupeen :ups: :klapper: Der var intet jeg kunne gøre for jeg kunne ikke holde på det. Jeg STOR-pruttede i de 2½ time togturen tog. Jeg tror folk var ret glade da jeg steg ud af toget :tihi:

Da jeg var til pnp (pen and paper - rollespil på papir) sidste sommer var jeg lige startet på kur. Jeg begyndte at grine over et eller andet der skete i spillet, og hver gang jeg grinte så pruttede jeg :klapper: og det var ikke en lille fis, det var KÆMPE bulder hver eneste gang fordi jeg var fuld af grøntsagsgasser :ups: :tihi: Jeg sidder nu og begynder at grine bare ved at tænke på det!

Nu har jeg det sådan lidt at hvis det er en lille fis der skal ud så prutter jeg så længe jeg er udenfor. Ingen grund til at holde på det. Mennesker producere i gennemsnit 17 liter/kg. gas som de skal prutte ud :uha: Så hellere ud med det end at blive syg af det. Men alt med måde. Det er jo ikke fordi jeg går og ræber og prutter i tide og utide.

Og ja - som mange andre har jeg også skudt skylden på folk omkring mig. Men det var mere da jeg var lille/gik i fokeskole.[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[quote=Celina;192835]Ja selvfølgelig kan det ske at der bliver lukket en lille vind ud - og som måske også lød lidt højere end man havde forestillet sig :tihi:
Men HVORFOR er det at mænd nærmest skal PRESSE deres prutter ud så jorden nærmest giver efter?? Som om de rigtig er stolte af deres bedrift -høhø[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Haha, Birthe… :klapper:
Du er sgu go’:wehu:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvad mon det næste bliver ???

:klapper::klapper:

Alle slår da en lille feminin dufteprut en gang imellem - og så længe man er udenfor og der er lyddæmper på - kan jeg da ikke tage det så højtideligt.

:prut:

Altså jeg ved ikke med jer, men mine dufter af blomster… -engel

:inlove::inlove::inlove:

Mine dufter af den dyyyreste parfume…

:fin::fin:

Jeg hverken prutter eller piller næse offentligt, men finder et afsides sted eller et toilet.