Flere pinlige indrømmelser

-LOL Sidder her og griner højt.

Prutter er sjove, altid.

[quote=Sheer;192912]-LOL Sidder her og griner højt.

Prutter er sjove, altid.[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Ja, er det ikke sjovt ??

Når man taler om prutter, kommer man altid til at grine - det samme gør sig ikke gældende når det kommer til f.eks. ørevoks.

-høhø-høhø

Det gør dame-prutter :wink:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

åh ha altså .

ja jeg prutter . prøver at liste dem ud, og når jeg skal prutte oppe i skolen sørger jeg altid for at stille mig der hvor der er flest mennesker, så ingen ved det er mig

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

jeg kan også huske engang jeg sad hjemme ved en veninde sammen med en anden, vi havde fået kinesisk, og jeg ved altså ikke hvad de putter i deres mad:prut::prut::prut::prut:

så da vi sad og snakkede og grinte begyndte jeg at skyde , det lød virkelig bang bang bang, og hver gang jeg grinte begyndte jeg igen, så måtte jeg jo grine endnu højere så de ikke hørte det-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Anne-Lykke Elling;192844]
Min mening er, at man skal gå ind i et andet rum, på toilettet, altan o.s.v. men det kan komme bag på en uden man er forberedt. Har gudskelov aldrig prøvet det, men jeg går til en del motion, og det er sket der kommer en smutter, når folk anstrenger sig.[/quote]

Ja, det gør den slags gerne -høhø

[quote=Therese;192875]

Alle slår da en lille feminin dufteprut en gang imellem - og så længe man er udenfor og der er lyddæmper på - kan jeg da ikke tage det så højtideligt.

:prut:[/quote]

Therese, hvor har du købt den? over nettet? :?

[quote=Dorthe Andersen;193447]Ja, det gør den slags gerne -høhø

Therese, hvor har du købt den? over nettet? :?[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja, men de blev revet væk - så desværre…

:sorry:

[QUOTE=Dorthe Andersen;193447]
Therese, hvor har du købt den? over nettet? :?[/QUOTE]

de fåes i enhver vinhandel… det er bedre kendt som en “kork-prop” !!!

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Men så gik man jo glip af al morskaben.

Jeg synes prutter er sjove. Og mange prutter er så meget sjove…

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Suk, jeg døjer med min hysteriske mave.
Al stress sætter sig indeni og udenpå min mave - og I kan selv se den ydre…
Jeg har prøvet dit og dat, været med i videnskabelige forsøg, gennem-undersøgt - og det er stadig et problem.
Gry, du mangler mindst eet punkt mere i din afstemning. At det vitterligt er - en lidelse. En plage.
Men det er skønt at høre, at I kan se det sjove i det. Det er rart, når andre har kommenteret det negativt, og man selv er ved at gå i brædderne af flovhed.
Så kom det frem. Måske skulle jeg have holdt bøtte.

Og det handler om ikke at stå i skudlinien … hvis presset alligevel bliver for stort :prut:

-what-what-what

I er altså skønne -LOL

[quote=birtheras;192819]Ja jeg prutter i offentligheden og ja jeg har skyldt skylden på en anden :slight_smile:

Mens jeg gik i skole gik jeg også til klubaftner på skolen. En aften da min veninde Inge og jeg var på vej hjem skulle jeg lige lukke en lille diskret en ud, men der kom et ordentlig tordenbrag -what

Jeg vendte mig om mod Inge og sagde ‘‘INGE det gjorde du bare ikke det der’’.

Inge reagerede ved at blive meget rød i hovedet og vi skyndte os væk samtidig med at jeg var ved at blive kvalt af grin -høhø[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::ok:

[quote=Skattekat;193688]Og det handler om ikke at stå i skudlinien … hvis presset alligevel bliver for stort :prut:

-what-what-what[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg prutter kun i offentlighed hvis jeg tror den ikke har lyd og lugter - indimellem bliver man snydt:-)

Ikke hvis jeg kan undgå det :tihi:

[quote=Skattekat;193688]Og det handler om ikke at stå i skudlinien … hvis presset alligevel bliver for stort :prut:

-what-what-what[/quote]

-LOL-LOL-LOL