Fling-ama-string 101

Jeg købte i Gram det mest fantastiske stykke legetøj…faktisk kiggede jeg på det allerede i foråret til Hornslet udstillingen, men sælgerne nåede at have udsolgt inden jeg fik taget mig sammen og så kom jeg fra det igen.

Men i Gram skulle det være, og jeg lovede højt og helligt Eva K at jeg ville optage missernes første møde med tingesten.

Som sagt så gjort, så her kommer en video og den er laaaaaaaaang - over 7 minutter faktisk :ups:

Til de af jer der holder ud så længe kan jeg fortælle at omkring 5:50 begynder der at komme lyde fra mig…når I ser videoen forstår I hvorfor :tihi:

Vær så artig:
[ame=“Fling-ama-string 101 - YouTube”]YouTube - Fling-ama-string 101[/ame]

Ha ha - han er da en dygtig kat, ham Gizmo :smiley:

Meget dygtig mis du har dig :tihi:

:klapper: :klapper:

Hvor er han bare DYGTIIII :wehu:

HAHA! Det var noget af det mest morsomme jeg længe har set Gizmo gøre :smiley:

Fik han den ødelagt?
Du må hænge den noget højere op så han rigtig kan få noget motion af den :smiley:

-LOL Det stakkels legetøg. Jeg havde også kig på den til en udstilling, men efter at have set gizmo med den, så tænker jeg at Emil ikke ville lade den overleve.

[quote=Eva K;256313]
Fik han den ødelagt?[/quote]

Den overlevede heldigvis den hårde behandling - nu overvejer jeg et bedre sted til den for alle mine døre står jo normalt åbne herhjemme…undtagen fordøren selvfølgelig, men jeg tror måske naboerne vil glo lidt hvis der sidder en sort elastik om håndtaget på ydersiden :tihi: