Florian i sneen (not)

Dagens gåtur tog ca. 30 sekunder. :surrender1:

Vi blev dog siddende ude og fik lidt frisk luft i transporttasken. Altså Florian i tasken - jeg lavede en snemand. :tihi:

Det er da også en helt igennem pervers ide at få skulle jeg hilse fra Hildi og sige :uha: Rigtige katte med blå øjne hører ikke til i sneen eller regnen for den sags skyld :wink: :smiley:

Han har ellers taget vinterfrakken på nu. Dejlig lang og tyk pels! Men niks, om han vil have kolde poter. :stuck_out_tongue:

hahaha hvor fint Florian, du skal da heller ikke have kolde fødder :slight_smile:

Theodor har jo også overfrakke og den skal luftes mange gange om dagen, han kan slet ikke få nok af sneen. Chip og Chap skal bare ikke nyde noget, kolde våde fødder er ikke på deres dagsorden.

Jeg sympatiserer 100% med Florian - sne er noget djævelskab :gal:

Haha, meget sigende billedserie - you can forget all about it :sos:

Frederik tisser også meget hurtigt lige i øjeblikket - hurtigt ud, ind igen 5 min senere. Honey synes det er rimelig fedt at være ude, men han er heller ikke lige så lang tid ude som han plejer… det der kulde er stærkt overdrevet, kan vi så få lov til at komme ind! :smiley:

Herlig serie :hjerte: - men det her er jo også mere sjap end sne… :slight_smile: