Flot service zooplus

Jeg fik pakke fra zooplus i går, og for en gangs skyld var der fejl i leveringen …Til min fordel. :slight_smile:
Engang imellem synes jeg at mine striber skal smage lidt nyt mad, og denne gang faldt mit valg på dette produkt.

Jeg / mine katte har aldrig tidligere smagt foderet, så jeg bestilte bare en enkel kasse med 8 poser i. Hvad der er gået galt hos zooplus ved jeg ikke, men jeg modtog 8 kasser med 8 poser i hver - Altså 64 poser. Jeg tjekkede selvfølgelig min faktura, og jeg havde kun betalt for en kasse med 8 poser, så jeg skrev selvfølgelig straks til zooplus, og fortalte at de havde snydt dem selv, og jeg havde gjort klar til at GLS bare kunne hente det, jeg havde fået for meget …For lidt siden kom der mail fra zooplus, hvor de skrev, at jeg kunne beholde det, og se det som en gave for min ærlighed …Det synes jeg dælme er service :slight_smile:

Jeg har ikke andet end oplevet god service hos zooplus :slight_smile:

Fandeme flot af dem…:ok:

For lidt tid siden fik jeg leveret 24x100 gram RC Instinctive, i stedet for de 24x190 gram Bozita jeg havde bestilt.
Jeg fik eftersendt min Bozita, og besked på at beholde RC’en evt. forære den til et kattehjem. :ok:

[QUOTE=Tea;1201857]For lidt tid siden fik jeg leveret 24x100 gram RC Instinctive, i stedet for de 24x190 gram Bozita jeg havde bestilt.
Jeg fik eftersendt min Bozita, og besked på at beholde RC’en evt. forære den til et kattehjem. :ok:[/QUOTE]

Herlig - God kundepleje :slight_smile:

Mine tre tøser synes iøvrigt vældig godt om det nye mad …Nogen der kender det ?. Jeg har ikke engang tjekket næringsværdien, da jeg som sagt kun havde købt en enkel kasse som en form for snack :slight_smile:

Det kan nok næppe betale sig at tage de - trods alt - beskedne mængder foder retur til Tyskland :slight_smile:

Det er jo det “gode gamle” Leonardofoder… som der åbenbart er platumuligt at få en dansk forhandler/grossist…

Jeg kender det ikke i folieposer, men i alm dåser - og da var både mine egne og de katte, jeg solgte det til, ret glade for det.
Det indeholder hvad det skal , men jeg kan ikke huske om det er specielt kornfrit eller noget :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1202105]Det er jo det “gode gamle” Leonardofoder… som der åbenbart er platumuligt at få en dansk forhandler/grossist…

Jeg kender det ikke i folieposer, men i alm dåser - og da var både mine egne og de katte, jeg solgte det til, ret glade for det.
Det indeholder hvad det skal , men jeg kan ikke huske om det er specielt kornfrit eller noget :)[/QUOTE]

Jeg tror såmæn at det er særdeles udmærket foder, om det er med eller uden korn, må jeg ærlig tilstå at jeg ikke ved …Min tysk forståelse er nærmest ikke eksisterende :-). Det bedste er, at alle mine tre åbenbart ( for en gangs skyld ) mener det er mums :slight_smile:

Ser det ikke okay ud ?
Fortsetzung Produktbeschreibung:
Katzen sind kleine Fleischfresser, sie verwerten tierische Proteine besonders gut. Für Leonardo wird ausschließlich bestes Fleisch, das für den menschlichen Verzehr als tauglich beurteilt wurde, verarbeitet. Es stammt von deutschen Agrarbetrieben und wird schlachtfrisch verarbeitet.
Hering und Shrimps werden gleich nach dem Fang frisch verarbeitet und sind ein optimaler Lieferant von Omega-3-Fettsäuren und wertvollen Eiweiß. Da nur qualitativ beste Rohstoffe verarbeitet werden, bietet dieses Futter eine hohe biologische Wertigkeit. Der Zusatz von Lachsöl kann die Haut- und Fellgesundheit unterstützen, denn Lachsöl ist ein hervorragender Lieferant von Omega-3-Fettsäuren. Der Zusatz von lebenswichtigen Taurin kann die Sehkraft und die Herzfunktion unterstützen und rundet diese schmackhaften Menüs ab. Leonardo Finest Selection enthält keine künstlichen Farb-, Aroma-, oder Konservierungsstoffe.
Leonardo Multipack Pouch 8 x 85 g überzeugt durch:
[ul]
[li]Produktionsstandort: Deutschland[/li][li]Ideal für ernährungssensible Katzen mit einer Getreide-Intoleranz und Allergiker[/li][li]Ohne Getreide[/li][li]Ohne künstliche Farbstoffe, Aromastoffe und Konservierungsstoffe[/li][li]Ausschließlich Fleisch: Ohne Zusatz von Getreide, Obst oder Gemüse, optimale Versorgung mit wichtigen Proteinen[/li][li]Fleisch, für den menschlichen Verzehr als tauglich beurteilt: Stammt von deutschen Agrarbetrieben und wird schlachtfrisch verarbeitet.[/li][li]Fangfrischer Fisch: Wird direkt nach dem Fang frisch verarbeitet und liefert wertvolle Omega-3-Fettsäuren und Eiweiß.[/li][li]Reich an Taurin: Zur Unterstützung der Sehkraft und Herzfunktion[/li][li]Lachsöl: Hervorragender Lieferant von Omega-3-Fettsäuren, EPA & DHA, zur Unterstützung der Haut- und Fellgesundheit.[/li][/ul]
Dieser Leonardo Finest Selection Pouch Multipack erhält folgende Sorten:
[ul]
[li]2 x 85 g Rind pur[/li][li]2 x 85 g Huhn pur[/li][li]2 x 85 g Fleisch Menü[/li][li]2 x 85 g Fisch & Shrimps[/li][/ul]
Bitte beachten Sie, dieses Angebot gilt nur unter der Bestellnummer 434811.

Zusammensetzung
Huhn pur:
Hühnerfleisch, -herz, -leber, -muskelmagen, -hals (70%), Fleischbrühe vom Huhn (29,6%), Lachsöl (0,2%), Calciumcarbonat (0,2%).
Rind pur:
Rinderfleisch, -herz, -lunge, -leber, -niere, -pansen (70%), Fleischbrühe vom Rind (29,6%), Lachsöl (0,2%), Calciumcarbonat (0,2%).
Fisch & Shrimps:
Hering (24%), Lachs (24%), Brühe von Hering, Lachs, Shrimps (29,6%), Shrimps (12%), Geflügelleber (10%), Lachsöl (0,2%), Calciumcarbonat (0,2%).
Fleisch Menü:
Hühnerfleisch, -herz, -leber, -muskelmagen, -hals (29%), Rinderfleisch, -herz, -lunge, -leber, -niere, -pansen (29,6%), Fleischbrühe vom Huhn, Rind, Lamm (29%), Lammlunge (12%), Lachsöl (0,2%), Calciumcarbonat (0,2%).
Zusatzstoffe
Ernährungsphysiologische Zusatzstoffe:
Vitamin A (3.000 IE/kg), Vitamin D3 (200 IE/kg), Vitamin E (30 mg/kg), Taurin (1.500 mg/kg). Mangan [als Mangan-Sulfat, Monohydrat] (3 mg/kg). Zink [als Zink-Sulfat, Monohydrat] (15 mg/kg). Jod [als Calcium-Jodat] (0,75 mg/kg). Selen [als Natrium-Selenit] (0,03 mg/kg).
Technologische Zusatzstoffe:
Cassia gum (1.000 mg/kg).


Ohne Getreide betyder uden korn :slight_smile:

Jeg fik engang 2 vandfontæner i stedet for den ene jeg havde betalt for. Jeg fik også bare besked, på at jeg bare kunne beholde dem begge.

Jeg gjorde engang opmærksom på at en pris var misvisene ved en vare på deres hjemmeside, fordi der var rabat, men prisen passede ikke med den rabat de opgav.
De takkede mange gange for min henvendelse, og som tak gav de mig et gavekort til hjemmesiden. :ok:

De er nogle båtnakker til at pakke - men deres kunderservice er upåklagelig.
De er altid hurtige til at svare og det er intet problem at få erstattet ødelagte varer

Enig med kira…deres kundeservice er fantastisk.

Jeg fandt sidste gang jeg bestilte ud af, at jeg de sidste 6 gange havde glemt den der “stock-up” kode, der giver 3%, når man køber for mere end 100£…jeg havde kun fået den automatiske på 5%, man har betalt for…det skrev jeg til dem og spurgte, om de kunne gøre noget ved det.

Jeg havde egentlig ikke regnet med noget…men dagen efter fik jeg en mail om, at kunne se, at jeg køber for mange penge hver måned…ja mon ikke, jeg køber for 200 £ pr måned, bl.a. pga Knirke’s Renal) og havde “for more than 10 years placed my loyalty in zooplus”…så de havde regnet sammen og det blev fratrukket min regning.
Dét var rigtig flot. :ok: