Flotte stuebambus

til kr. 15 med skjuler - købt i Super Best Måløv

Det er lidt langt væk, så jeg må køre i plantorama som jeg plejer.

Men smukke smukke misser som omkranser planten. :wehuu:

[quote=KKH;353655]Det er lidt langt væk, så jeg må køre i plantorama som jeg plejer.

Men smukke smukke misser som omkranser planten. :wehuu:[/quote]

Misserne er stadig smukke - det er planten ikke

Jeg har osse fået påske-pyntet i dag, med nye stuebambus og de samme skjulere som du viser Lis …Men min Super best må være dyrere end din, for jeg gav 15,- pr. stk af stuebambus, og skjulerne kostede 10,- pr. stk :slight_smile: …Men pyt, de er nu dekorative og tøzerne er begejstrede :slight_smile:

Selv uden skjuler er prisen sgisme god :slight_smile: Jeg kan godt se, hvor jeg skal hen forbi imorgen :thumbup:

Alle planter med gule skjulere kr. 15 stod der - og jeg har kontrolleret bonen:-)

Orv, jeg må da også lige forbi min SuperBest i morgen. For 15 kroner, selv uden skjuler, er da til at overkomme. :slight_smile:

Ih…hvor er de flotte.
Jeg må afsted i morgen…TAK…:slight_smile:

Det var da super billigt, jeg må vist også forbi Superbest imorgen, så misserne kan få lidt påskepynt.

Det var billigt, vi købte en den anden dag til 25 kr, den holdte ca 20 min, så var den ædt…:rock:
Der var kun den ene tilbage, så jeg leder efter nye til misserne
Hilsen Lisbeth

Jeg gav 39.95 i Plantorama den anden dag. :besvimer: Og samme pris for skjuleren - som desværre ikke er “påsket”

Der bliver gået godt til den - så Freja må have manglet noget grønt at gnaske i :wink:

Desværre er det ikke alle Super Best butikker, der har stuebambus for øjeblikket :frowning: Så mine stakler må vente til mandag, hvor min sædvanlige pusher har åbent.

Nej Mette det er rigtigt…men efter en forgæves tur i Superbest, hvor vi ellers ikke handler, stod der masser af pæne stuebambus til 20,00 i Føtex i dag, så prøv den nærmeste Føtex :thumbup:

Arrgh jegkøbte en stuebambus i Prag, med skjuler, lysgrøn med marguriter på.
Den kostede 12 kr omregnet.
Kattene elskede den, fra første øjeblik jeg kom hjem, men ak skjulerern er smadret, da en af de store hanner forsøgte at slæbe afsted med hele molevitten.
Så nu er der kun lidt grøn, halvvissen stuebambus tilbage.

Der ligger en Føtex lige ved siden at min normale pusher, så han får hård konkurrence på mandag :thumbup:

(især fordi hans største berettigelse ligger i, at han altid har stuebambus…til gengæld koster de altid 30 kroner pr. stk)

Hvad er det nu at de stuebambus hedder på latin?

Uh, så må jeg da også lige i Super Best. Giver 30 kr. på både Fisketorvet og Amager Centret.

¨
Google er din ven :slight_smile:

POGONATHERUM

Se venligst bort fra linien, den fulgte med da jeg copy/pastede :tihi:

Så kommer dumme spørgsmålet… Er stuebambus godt for katten eller hvad??

Pelle æder ALLE vores blomster… Kunne være rart med en “plante” som han rent faktisk kunne tåle at æde :s:?

[quote=Abaddon;354342]Så kommer dumme spørgsmålet… Er stuebambus godt for katten eller hvad??

Pelle æder ALLE vores blomster… Kunne være rart med en “plante” som han rent faktisk kunne tåle at æde :s:?[/quote]

Så vidt jeg er informeret har den samme virkning som kattegræs. :slight_smile:

Har du tjekket at alle dine blomster ikke er giftige for katte…?