Flov flov flov "farver"

Nu er killingerne 8 dage… jeg er ski lige ved at tro at de “røde” i virkeligheden er creme… den røde farve er i alt fald “blegnet” noget…

men giv gerne et bud…

Mit bud er rød

århh hvor er de søde… synes osse de ser røde ud

hmmmmm tak for jeres bud
jeg sætte lige et billed ind af Mao fra da han var killing, og han er RØD

jow, de er vist røde… når jeg sådan sammenligner…men kender i det at man sommetider kan komme i tvivl… GGGGGG

Jeg synes osse de ser røde ud -thumbs

så har jeg lige et ? mere… er “ham” her en tøs ?

Kær - det er de ihvertfald. -love -love

Ja, det er “han”-høhø

Og de røde er vel nok fine og røde:)
Marina

Hvis det røde er creme, SKAL det sorte være blåt. Prøv at vurder det derudfra.
For mig er det sidste billede meget tåget, men hvis det er en dreng, er det nederste hul rundt. På en pige er det aflangt. (Et forsigtigt bud er, at det er en pige).

Ja, de er røde og “ham her” er en pige :slight_smile:

Prøv at lure på Heartbreaker på min hjemmeside Bente, han er creme :slight_smile:

[quote=Mega;61466]Hvis det røde er creme, SKAL det sorte være blåt. Prøv at vurder det derudfra.
.[/quote]
Hvorfor det???
Marina

Fordi “fortyndingsgenet” påvirker både sort og rødt og ikke kun én farve.

jamen den holder ski ikke Mega, for Tango lavede en sort pige og en creme dreng på Susanne Wehnerts Mille

Jeg tror Mega mener rød/creme og sort/blå på samme killing :slight_smile: Altså hvis killingen er enten tortie eller blåtortie. En blåtortie er en tortie med fortyndingsgen.

Mit bud er også at de er røde.

nårh ja det kan ikke lade sig gøre… de er enten røde eller creme / sort eller blå, det ved jeg godtGGGG

[quote=marsini;61842]Jeg tror Mega mener rød/creme og sort/blå på samme killing :slight_smile: Altså hvis killingen er enten tortie eller blåtortie. En blåtortie er en tortie med fortyndingsgen.
[/quote]

Det mente jeg nemlig :slight_smile:

der er ingen tortie imellem, så den model kan jeg ikke bruge lige her…den blå tortie er deres mor

Er den mørke pige da med hvidt?
Så vidt jeg kan se, har hun lyse poter (hvide ell. tortie) - eller det er måske lyset?

ja, Mega hun har hvide fusser, og 2 fine hvide harlekin tern på mavsen… men ikke så meget som et enkelt rødt hår, ingen lyserøde trædepuder udover hvor hun er hvid, og mørke trædepuder hvor hun er sort…og kulsort næsespejl