Flower

Nu hvor jeg alligevel er i det melankolske og triste hjørne efter at have skrevet min kattehistorie under “Velkommen til alle de kattegale”, får jeg lyst til at dele nedenstående med jer. Noget jeg skrev da jeg havde taget afsked med Flower. Nu er det snart 1 år siden, men for h… hvor kan jeg stadig tude stort. Vi tog afsted til Toscana i september sidste år, og da vi kom hjem efter 10 dage var hun blevet syg. Tynd og afkræftet. Tog hende fluks til dyrlægen, med frygten for at hun havde udviklet fedtlever, da hun ikke havde spist længe. Dyrlægen mente hun måske havde en infektion i kroppen, og at det først og fremmest var vigtigt at få noget mad i hende. Jeg måtte tvangsfodre hende med Hills a/d på sprøjte, for hun ville stadig ikke spise selv. Efter et par dages håbløshed var vi en nat på dyrehospitalet, da jeg mente den var helt gal. Blodprøverne afslørede nyresvigt og diabetes, og så var det vi tog den p… svære beslutning.

Sov sødt Flower.

"Smukke, dybe øjne blå
Lige fra første gang vi dem så
Forelskede vi blev i dit sind
Vi lukkede dig i hjertet ind

Og ind du gik og blev en stund
Et øjeblik det var, fire år kun
Men hvilken tid du gav os to
Med ubetinget kærlighed og ro

Et kærligt væsen uden lige
Du var alletiders missepige
En kat med en utrolig power
Det’ så sandt som dit navn er Flower

Vi dig savne meget vil
Tak fordi at du var til
Det sødeste væsen vi har kendt
Nu er du til himmels sendt…"

:hjerte:

Ingen tvivl om, at Flower var en højt elsket kat. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Så sandt som det er sagt, Finn Frode.

:lys:

Så længe de er i vores tanker lever de videre i vores hjerte :slight_smile:

Man kan sørge SÅ længe - men det er jo også en ven og et familiemedlem man har mistet.

For Flower

Et :lys: for din dejlige Flower

-kramer