Fluenet

Så har de lige været her fra OK milijø og sætte fluenetdør og vinduer op så her kan komme luft ind til os, og hold da op hvor er jeg bare glad for det, sikke en dejlig temperatur her nu er, og misserne er ikke nær så sløve som de ellers har været, dejligt, de nyder det, og det gør vi mennesker også -høhø

Det kan stærk anbefales, uanset om misserne kan komme ud i kattegård eller ej, bare tanken om at insekter ikke kan komme ind, dejligt.

Hvor lyder det bare lækkert. Jeg er slet ikke misundelig -høhø

Viser du ikke et par billeder af hvordan de ser ud? Jeg er især nysgerrig efter at se dem til vinduer.

Håber jo på snart at få tilbudt en større lejlighed - komplet med fluenet-venlige plastvinduer :slight_smile:

Jo jeg kan da godt lige tage et par billeder.
De kan monteres også på træ.

Det kan jeg godt forstå.

Mine billeder vil ikke som jeg vil, så du får lige et link til dem jeg har købt af. http://www.fluenet.dk/
Døren du ser på forsiden er ligesom min, også skal du tryke på Insektnetvinduer, så kommer der en ny side og der trykker du på Tophængt vindue, det er de vinduer jeg har købt.

Hov, glemmte at skrive at der på det nederste net i døren er et gitter så misserne ikke kan rive i net, og det er med i den pris jeg skrev.

De kan monteres også på træ.[/quote]

Ja, det fik jeg at vide af dem på en boligmesse i Randers for nogle år siden.

Men de dur ikke til mine vinduer der er fæstet midtpå og så kan dreje næsten hele vejen rundt.

Så jeg venter - og sveder - utålmodigt på en ny bolig. Der får jeg også altan der er lukket med glas, så er det spændende om de kan lave et fluenet der passer til den rude der kan skydes til side -thumbs

Dejligt for jer Pia. Der var en anden tråd om det samme herinde iøvrigt viewtopic.php?f=2&t=1108&p=18616&hilit=fluenet#p18616

De kan monteres også på træ.[/quote]

Ja, det fik jeg at vide af dem på en boligmesse i Randers for nogle år siden.

Men de dur ikke til mine vinduer der er fæstet midtpå og så kan dreje næsten hele vejen rundt.

Så jeg venter - og sveder - utålmodigt på en ny bolig. Der får jeg også altan der er lukket med glas, så er det spændende om de kan lave et fluenet der passer til den rude der kan skydes til side -thumbs[/quote]

Okay, men gud hvor jeg føler med dig, varmen er ikke hverken for mennesker eller dyr, det skulle forbydes med så meget varme
Jeg tør sgi ike tænke på hvordan det vile ha’ været her i dag hvis ikke de net var kommet op, puha. Jeg sider og sveder selvom det står åbent, men solen står også direkte ind i stuen, glæder mig til der kommer gardiner, så bliver de sgi trukket for så de kan holde varmen ude af stuen.

Tak skal du ha, har da vidst overset den tråd.

Hey Pia. Glæder mig til billeder :smiley:
Hvad gav du for det?
Knus!

Er der nogen der har skrå vinduer der har en genial løsning på at kattene ik kan fise ud på taget???

Der er HEDT på 1. salen G

Billeder driller mig, men prøv at læse tilbage, der står priser og et link.

Prøv at se linket, læs tilbage i tråden, måske der er en løsning.
Ja der er hedt på 1’ste.

Prøv at se linket, læs tilbage i tråden, måske der er en løsning.
Ja der er hedt på 1’ste.[/quote]

Jeg har kigget på linket allerede inden jeg spurgte, men der var ikke det jeg søgte :frowning:

Jeg tager en kigger… tak! [bigloony]

ÆV heller ikke nej…

Jeg skal lige tænke mig ENORMT godt om og finde ud af hvad jeg så kan finde på :smiley:

Ingen kommentarer til det med at tænke sig om, tak GG

Billeder driller mig, men prøv at læse tilbage, der står priser og et link.[/quote]

Måske jeg er lidt semmi-blind, men kan ikke se nogen priser her i tråden. Ved godt der står priser i linket, men det var mere om priserne evt varierer alt hvor stort nettet skal være eller om man vil have en anden løsning. Og så se prisen i forhold til det du har fået … :smiley: -jegkrydser for billeder. :stuck_out_tongue:

Jamen, det er fordi Pia har skrevet det samme i et andet forum, og der var der pris på (som jeg ikke lige har i hovedet). [bigloony]

Åhhh undskyld, prisen for det jeg har fået er 4447,- med montering, det sagde de i hvert fald.