Fluer i køkkenet, HJÆLP!

Hvad med fluepapir :?
Det løser jo ikke problemet hvis der er et sted fluerne kan forpuppe sig, men tager dog nogen af dem som flyver rundt…

[quote=Celina;85485]Hvad med fluepapir :?
Det løser jo ikke problemet hvis der er et sted fluerne kan forpuppe sig, men tager dog nogen af dem som flyver rundt…[/quote]

Uf - ja… og det skulle vist også være ganske effektivt…
Jeg får bare kvalme alene ved tanken! :smiley: Mig der ellers ikke er spor sart! Men sådan en omgang døde og døende fluer hængende i min stue BVADR nej, der sætter jeg grænsen…

[quote=Ann K;85487]Uf - ja… og det skulle vist også være ganske effektivt…
Jeg får bare kvalme alene ved tanken! :smiley: Mig der ellers ikke er spor sart! Men sådan en omgang døde og døende fluer hængende i min stue BVADR nej, der sætter jeg grænsen…[/quote]

Ja klamt? ENIG - men særdeles effektivt… -høhø

[QUOTE=Celina;85485]Hvad med fluepapir :?
Det løser jo ikke problemet hvis der er et sted fluerne kan forpuppe sig, men tager dog nogen af dem som flyver rundt…[/QUOTE]

det er en god ide

placer fluepapiret nær en loftlampe så lyset peger lige på papiret…

når det bliver mørkt - så tænd lampen… det er VILDT effektivt

Fluer …hundredevis af fluer …ikke bananfluer, men rigtige fluer :?

fra en appelsinskræl :S

hmmm - hvornår har du sidst set naboen -sorry

…hvis det virkelig er rigtige fluer, vi taler om, så ved du godt, hvad du skal bruge de næste dage på - at finde kilden, for det er altså ikke årstiden for hundredevis af fluer i dit hjem.

Det lyder godt nok vildt, kan du ikke tage et billede, så man kan se hvad det er for fluer, spyfluer eller alm. fluer f.eks.