Flygodkendt transporttaske

Eftersom flere af mine killinger skal til udlandet, skal der jo indkøbes transporttasker til dem for købers regning :slight_smile:

Normalt bruger jeg selv Sherpa eller Sturdi, men begge ligger i den prismæssigt høje ende for hvad der reelt er en engangstur (de har masser af tasker selv). Til gengæld er jeg meget usikker på, om kvaliteten af de billige er god nok, selvom jeg forventer, at de alle er dygtige og rolige under turen.

Er der nogen transporttasker, som prismæssigt ligger på ikke over 300 kroner, der kan anbefales? De behøver ikke være voldsomt store.

Er det til pet-in-cabin eller cargo? Ret relevant lige at vide :slight_smile:

Detaljer, detaljer :wink:

De skal begge flyve pet in cabin :slight_smile:

:hoho:

OK, når det er det så har jeg dette forslag. Jeg har selv fløjet med den mange gange, og den går til alle selskaber jeg har tjekket ift mål, og lynlåsen er god, og lukker godt tæt alle vegne :smil:

Tak - det er nemlig sikkerheden, jeg havde lidt svært ved at tro på i de billige modeller.

Jeg havde faktisk godt set den model, og de har den faktisk til 20 euro på den tyske side, så det er jo perfekt :smiley:

Ja, om det så er smartest at købe på den danske til 149 kr eller 20 euro (som så vidt jeg kan regne er det samme?) kommer nok an på fragt og rabat etc. :smil:

Jeg skal ikke kunne sige om de holder til en kat, der går fuldstændig amok, men jeg har været rigtig godt tilfreds med den, og som sagt fløjet (og kørt til dyrlægen og på udstillinger etc.) med den en del gange og er godt tilfreds med kvaliteten :smil:

Ah - jeg havde i skyndingen læst de 349 som prisen :wink:

Indtil videre er der ikke nogen af Jools’ killinger, der har stresset over at rejse, så jeg har ingen forventning om, at de vil gå amok (selvom man aldrig kan vide med sikkerhed).

Så er tasken ankommet og indtaget af en HOST killing :crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

Den scorer højt hos mig på, at den kan lynes helt op og dermed opbevares stort set fladt. Jeg skal nemlig have den med i kufferten til Ungarn (og to killinger i en anden taske på vej ned) :smiley:

8 Synes om

Ja, det har jeg også sat pris på, at den bagefter/inden kan pakkes inden i ens egen taske (det har så været min håndbagage) :slight_smile: