Flytning

Så er jeg ved at være klar til at flytte, pakkede 21 flytterkasser i går og kan ikke pakke mere nu, for det der er tilbage er badeværelset, og det bliver de sidste der ryger i kasser.

Tak skal du ha’, ja jeg er ret godt med, begynder at male i weekenden og få mine køkkenting og noget tøj, plus kattemad og kattegrus kan komme derned inden det rigtig går løs med at flytte D 19/6.

Ja det tænkte jeg jo også -høhø og kaffe og noget brød skal man jo ha’ selvom man maler og ikke er helt flyttet ind, og flyttemænd og hjælpere vil nok også sette pris på både kaffe, brød og måske en pils eller et glas vin.

Så er jeg flyttet, og det er så dejligt at være fri for Gnavpotten at det er ubeskrivelig.
Men det har været en hård omgang at flytte, jeg er totalt bombet og er ikke helt på plads end nu, men det vare ikke længe.
Zilaz tog det i stiv poteben, den dejlige dreng. Kista er til parring så det bliver spændende at se hvordan hun tager det når hun kommer hjem.

Det er så dejligt når man får sat den sidste flyttekasse ind i sit nye hjem. Bor du så stadig i Ulstrup?
Jeg bor jo lige ude på den anden side af Gudenåen og kan kigge ind til lille Ulstrup herfra.

Held og lykke med udpakningen, for det er næsten det værste når man skal finde faste pladser til tingene det nye sted -what

Hej og tak skal du ha.
ja det er dejligt at få den sidste flyttekasse sat på gulvet, hvis man kan finde en plads, hi. Udpakningen er ike sjovt, særligt ikke når man har en held kælder der skal presse ind i et skur på meget lidt plasd, men det hjælper med oprydning og med at komme på plads.
Ja jeg bår stadig i Ulstrup.