Flyttedag for lømlerne

Mine 2 forfærdelig dejlige, frække lømler Fnuggi og Simba er flyttet.

Barabbas og jeg har tudet om kap, men jeg er tryg ved deres nye slaver, så nu skal jeg bare kapere sorg og savn, så der bliver overskud til at glædes over
alt det de vil udsætte deres nye familier for.

Det er selvfølgelig 2 Kattegale der lægger hjem til :slight_smile: så jeg er sikker på at både I og jeg nok skal få lejlighed til at følge med i Fnuggi og Simbas nye liv.

:knuser::hug::hjertetildig::gruppekram:-kramer:hjerte:

:kram:

Dejligt at de får lejlighed til at hærge i nye hjem, de to skønne lømler.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:kram: :trøste:

Hvor er det godt at de er kommet til kattegale mennesker :wehuu:

Tak fordi du gav dem en ny chance :thumbup: - det tror jeg, at både kattene og de nye ejere vil påskønne, det er jo dejlige katte :inlove:

Måske de nye slaver kommer på banen og fortæller om kattenes liv hos dem :wehuu:

Nå, men så må jeg jo hellere komme ud af busken og afsløre, at jeg er den nye, lykkelige ejer af Fnuggi. :slight_smile:
Han brød sig ikke så meget om transportkassen, men er nu installeret med alt et kattehjerte kan begære, ude i køkkenet. Det var jo lidt overvældende for ham, men han ser ud til at være faldet på plads derude.
Ham og Cæsar har tilmed lige set hinanden lidt an, gennem den åbne dør. De virkede begge lidt nysgerrige, og der var slet ingen sure miner.

Så alt går fint, og jeg er SÅ glad for at have fået den sorte pelsklump. Han er altså en lækkermis. :wehuu:

Og se hvad jeg fandt ude i min håndvask…

… en fin lille mis, som åbenbart har slået sig ned hos mig. :smiley:

Og han skal da være så velkommen.
Jeg håber dog, at jeg kan få lov til at låne håndvasken i ny og næ. :wink:

M’erne og Simba er ikke perlevenner endnu. Der bliver hvæset ret meget fra Simba (og M’erne lige i starten, men det er ovre nu), men han får dog lov til at ligge derude i fred med åben dør og lige nu ligger M’erne og sover herinde i stuen, så der er da ro.

Men det skal nok gå godt, når de lige falder til ro. :slight_smile:

// Martin

-kramer til dig, Marianne - jeg er superglad på kattenes og deres nye ejeres vegne over at du tog den beslutning.

Marianne hvor er det dejligt, at du traf et valg du kan leve med …Klart der bliver tom og trist den næste tid, men jeg er sikker på, at dine misser ikke kunne få bedre slaver …

Tillykke til de nye ejere af de to smukke missedrenge :slight_smile:

Marianne, er det noget du har lært dem - sådan at skulle ligge sære steder?

Fnuggi har sin seng og et tæppe, men vælger at putte inde ved gryderne. :høhø:

[quote=Tea;297154]Marianne, er det noget du har lært dem - sådan at skulle ligge sære steder?

Fnuggi har sin seng og et tæppe, men vælger at putte inde ved gryderne. :høhø:[/quote]

Jeg tror du kan forvente det værste, en af kattene havde jo været indenom hos Brita og har sikkert lært de værste unøder fra sig … opholdet hos Marianne har så ikke gjort sagen bedre :blegne:

:høhø:

Det er tydeligt at det er Simba der kan unoderne. Fnuggi er et englebarn! :stuck_out_tongue:

[quote=Tea;297135]Nå, men så må jeg jo hellere komme ud af busken og afsløre, at jeg er den nye, lykkelige ejer af Fnuggi. :slight_smile:
Han brød sig ikke så meget om transportkassen, men er nu installeret med alt et kattehjerte kan begære, ude i køkkenet. Det var jo lidt overvældende for ham, men han ser ud til at være faldet på plads derude.
Ham og Cæsar har tilmed lige set hinanden lidt an, gennem den åbne dør. De virkede begge lidt nysgerrige, og der var slet ingen sure miner.

Så alt går fint, og jeg er SÅ glad for at have fået den sorte pelsklump. Han er altså en lækkermis. :wehuu:[/quote]

[quote=DaneX;297145]Og se hvad jeg fandt ude i min håndvask…

… en fin lille mis, som åbenbart har slået sig ned hos mig. :smiley:

Og han skal da være så velkommen.
Jeg håber dog, at jeg kan få lov til at låne håndvasken i ny og næ. :wink:

M’erne og Simba er ikke perlevenner endnu. Der bliver hvæset ret meget fra Simba (og M’erne lige i starten, men det er ovre nu), men han får dog lov til at ligge derude i fred med åben dør og lige nu ligger M’erne og sover herinde i stuen, så der er da ro.

Men det skal nok gå godt, når de lige falder til ro. :slight_smile:

// Martin[/quote]

[quote=Tea;297154]Marianne, er det noget du har lært dem - sådan at skulle ligge sære steder?

Fnuggi har sin seng og et tæppe, men vælger at putte inde ved gryderne. :høhø:[/quote]

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor det glæder mig at læse, at Marianne’s katte er i gode og kærlige hænder - jeg er sikker på, at det er en stor lettelse for hende.

Tak til jer for at give dem et nyt hjem - I er bare for dejlige.

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=DaneX;297145]Og se hvad jeg fandt ude i min håndvask…

// Martin[/quote]Han er simpelthen den smukkeste huskat jeg har set længe :wehuu::wehuu:

Hvor er det dejligt han har fået hjem hos dig og Fnuggi hos Tea.

Hvor er det dejligt det endte sådan Marianne :kram:

Tillykke til Tea og Martin med de to smukke katte - må de hærge jer i mange, mange år.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Og et stort:knuser: til Marianne, fordi hun valgte at give “drengene” et nyt hjem.

Det må være pokkers svært at skulle undvære dem -men jeg er sikker på, at bevidstheden om,
at de har det godt, gør det lidt lettere at bære.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke til Tea og Martin med at have fået så skønne katte - er ganske sikker på, at de har fået super-gode hjem :wehu:

Og du Marianne vil kunne blive ved med at følge kattenes liv - og måske komme på et lille besøg engang imellem.

Hvor er jeg glad for at i hver har taget en kat til jer :slight_smile:

Jeg er sikker på at de får det som blommen i et æg hos jer :slight_smile:

Hvor er det skønt misserne har fundet et par dejlige hjem :thumbup:
Jeg kan godt forstå det er trist at komme af med dem, men mon ikke det bliver lidt lettere at du herinde kan se dem af og til :slight_smile:
Nu skal de selvfølgelig have chancen i nogle dage til at falde til i deres nye hjem.
Massser af trøst og kram til dig :kram: :kram: :kram: