Flyttekasser

Nogen der kan anbefale gode stabile og ikke alt for dyre fyttekasser? og gerne hvor man kan købe dem når man bor i Odense :ok:

de helt billige flyttekasser fra div byggemarkeder vil jeg ikke anbefale, til den lange flytning du skal igennem er kasserne ganske enkelt ikke stabile og kraftige nok.
vi har haft købt nogle ret gode flyttekasser hos boxit
www.boxit.dk, og de er endda i en meget betaleligt pris
10 stk for 78 kr.
boxit har 2 afdelinger i odense.

hvis du allige vel vælger at købe flyttekasser i jemogfix, silvan, bauhaus el lign så nøjes med at købe junior kasserne, de er ikke så store , mener de er 50 x 50 cm, dem ka der så ikke proppes så meget i som i senuor-kasserne, men så bliver de jo heller ikke så tunge og juniorkasserne er pga af str nemmere at stable.
prisen er fra 10-15 kr stk

alternativt ka du rette henvendelse til et flyttefirma, de har som regle de helt gode kasser som de sælger brugte til en ok pris og så får du en ret god kasse som er meget stabil, men hvad prisen er tjaaaaa

[quote=Johnny;353841]de helt billige flyttekasser fra div byggemarkeder vil jeg ikke anbefale, til den lange flytning du skal igennem er kasserne ganske enkelt ikke stabile og kraftige nok.
vi har haft købt nogle ret gode flyttekasser hos boxit
www.boxit.dk, og de er endda i en meget betaleligt pris
10 stk for 78 kr.
boxit har 2 afdelinger i odense.

hvis du allige vel vælger at købe flyttekasser i jemogfix, silvan, bauhaus el lign så nøjes med at købe junior kasserne, de er ikke så store , mener de er 50 x 50 cm, dem ka der så ikke proppes så meget i som i senuor-kasserne, men så bliver de jo heller ikke så tunge og juniorkasserne er pga af str nemmere at stable.
prisen er fra 10-15 kr stk

alternativt ka du rette henvendelse til et flyttefirma, de har som regle de helt gode kasser som de sælger brugte til en ok pris og så får du en ret god kasse som er meget stabil, men hvad prisen er tjaaaaa[/quote]

Vi har faktisk kigget på de kasse fra Box it, så det tror jeg da bliver det så. De er ikke så dyre igen og ligger knap 2 km her fra. Tusinde tak Johnny :thumbup: