Flyttespørgsmål

[quote=TineL;187919]Hej Tina. Hvis det har interesse så kan dine mislinger låne mit soveværelse på lørdag der er ca. 15 km2 godt med hylder og sakbe og masser af gode sove pladser både på seng skrivebor og i skab og vi er hjemme indtil aften, der skal vi til føsdag, hvis flytningen trækker ud så får du bare en nøgle.

Så vil vi meget gerne have banden på et mindre weekend ophold til alle sagerne er kommet på plads-høhø[/quote]

Hvor er det dog et fantastisk tilbud Tine, det tror jeg, jeg vil skynde mig at takke ja til…så er jeg også bedre i stand til selv at rende rundt og knokle fordi jeg ikke hele tiden går og tænker på misserne.

Det kan godt være det bliver min far og bror der kommer forbi med dem, ved ikke helt hvornår, flyttefolkene er bestilt til klokken 11, så det bliver nok lidt før eller efter…vi sms’er lige nærmere detaljer.

Og tusind, tusind tak :thumbup:

[quote=Gizzemissen;187722]:tihi: - det er også mit eget problem.

…men du skal da være hjertelig velkommen på Kattegale-rengøringsholdet på søndag (og det er ikke sagt for at få en ekstra hjælpende hånd, men for hyggens skyld -engel)

Vi bliver pt. tre Kattegale (undertegnede, Eva K og TineL), der skal have gjort hovedrent i min så fraflyttede lejlighed, på altan og i kælderrum.

Jeg har lovet mad, drikke og kattenus for indsatsen -høhø[/quote]

det lyder utrolig hyggeligt. finder lige ud af det, og hvis så vil jeg gerne følges med dig Eva:thumbup:

Tine - Fedt tilbud :slight_smile:

Mette - Super, jeg sender lige en pb med mit nummer, så kan du skrive eller ringe hvis det er :slight_smile: