Foder til diegivende hankastrater?

Er der nogen, der kan anbefale sådan noget :klapper:

Jeg sad i sofaen og spiste, som sædvanlig med selskab af Bugatti og Ja Rule, der lå og hyggede sig ved siden af. Pludselig begyndte Ja Rule MEGET målrettet at møffe rundt i Bugattis mavepels, mens han æltede Bugatti. Kort efter kom der højlydte smaskelyde fra ham -LOLDet fortsatte et godt stykke tid!

Bugatti så godt nok lidt skeptisk ud, men han fandt sig i det og spandt endda også.

Til sidst hev jeg altså Ja Rule væk - han ville tydeligvis helst blive liggende og sutte på… hvad det nu var, han suttede på, men Bugatti er lige blevet redt igennem på maven i dag, og jeg syntes ikke lige, at hans pels skulle knudre til igen. Hans mavepels var i øvrigt fuldstændig savlet til, og Ja Rule gik mæt (?) og veltilfreds hen og tog sig en lur :høhø:

Nogen der har oplevet noget lignende :øhmm:

Saga suttede på Borg da hun var lille. Det var så maveskindet var helt driv vådt. Hun kunne sagtens ligge 15-20 min. Hvis man prøvede at trække hende fra havded hun lukkede øjne og suttede ud i luften og så var nærmest i ektase (staves).
Nuka sutter på min øreflip alt imens hun ælter min hals med poterne, hvis hun får lov.

jeps, Pixeline patter også ved vores skovkatte kastrat Boromir til stor fornøjelse for dem begge, han vasker hende i mens og storspinner, så jeg lader dem selv passe den fornøjelse ss

MVH
Gitte

hihi århh hvor er det dog kært :wehuu::wehuu::wehuu:

Hehe, nuser…
Oplevede at hunkillingen fra året før hos mine bedsteforældre “adopterede” hankillingen fra det år efter at moderen ikke gad ham mere da han var 3-4 mdr :slight_smile: Hun havde ingen mælk, men de var meget nuser sammen.

Jada, hankastrater er fortrinlige surrogatmødre - LOL!

jeps… sådan lå Kheops på Ramses da jeg fik ham… han blev ved et godt stykke tid…

Ramses fandt sig i det indtil en dag hvor han sagde fra… jeg regnede med at Ramses selv styrede det show og så friserede jeg hans store mavse lidt mere i den periode

Men sjovt så det altså ud :slight_smile: Det her billede blev taget i den forbindendelse - her er Kheops faldet i søvn efter et laaaaaangt måltid.

jeps - min fine hvide skovkatte mix lagde gladeligt mave til diesel da han var lille - med plaskvåd misfarvet pels til følge - men de NØD det

Ikke helt. Men da jeg boede hjemme og vores kat fik killinger, plejede vores hangravhund at lægge sig op til killingerne, når mormis skulle spise. Og der diede de lykkeligt? :høhø:

Så er der gang i patteriet igen:høhø:

Ork ja det kender vi også herhjemme. Finder lige nogle billeder…

Bare een går i gang med at lave suttelyde så flokkes de alle pludselig omkring offeret - her Ninjo.

:wehuu::wehuu: Det er ren hygge og kærlighed…

Problemet opstår først, når den pattende kat ikke er så god til geografi :smiley:

Fanny mente da helt bestemt, at det dér, der stak lidt frem mellem benene på Sander, var til at patte på :høhø::høhø::høhø:

Meget vil søde Sander acceptere - og han elsker hende virkelig højt - men der er altså grænser :smiley:

[quote=Temple Bar;280938]Problemet opstår først, når den pattende kat ikke er så god til geografi :smiley:

Fanny mente da helt bestemt, at det dér, der stak lidt frem mellem benene på Sander, var til at patte på :høhø::høhø::høhø:

Meget vil søde Sander acceptere - og han elsker hende virkelig højt - men der er altså grænser :D[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL