Foder til Orientalsk korthår

Nej, hun er ikke steriliseret endnu - sparer op til det :slight_smile: Men det er helt sikkert planen.

Nå sorry… det var jeg ellers helt overbevist om at hun var ud fra den anden tråd :tihi:

Nej, jeg vil gerne have det gjort, men har ikke lige haft raad endnu. Men det kommer til at ske i Januar maaned :slight_smile:

[QUOTE=kira v;757849]

kan forøvrigt anbefale sådan en cat it fætter til deres små slanke pilfingre og kvikke hoveder- kuglebanen i serien gider mine dog ikke- der sker for lidt .
[/QUOTE]

Åhhhh ja - sådan en fætter har jeg også købt til mine stoooore huskatte. Balloo gider den ikke (kan ikke finde ud af det???:gruble::tihi:) Gucci ELSKER den simpelthen… Og han kan sagtens finde på at dele foder med Balloo - hvis denne sidder og ser misundelig ud.:tihi:

De har også Fun Boardet… Gucci udnytter alle tingene - mens Balloo ikke gider (kan finde ud af) glas’ene eller de der slikke muligheder… Haha…:tihi:

Nåå ups - det var lige et sidespring:p

Tak til jer alle for jeres gode råd - jeg har nu fået bestilt Felina Porta 21 tørkost på zooplus.de, så håber jeg at prinsesserne vil spise det (har nu fået en lillesøster til Siri, og det går rigtig godt - se evt http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?36748-Katte-nyt&p=763411#post763411).
Lene, Siri og Mocha