Foder

Jeg har lige bestilt tørfoder - Porta 21 og vådfoder - Porta 21 og Bozita til de små løver herhjemme
Bestilte fra den danske zooplus, er der nogen der ved hvor længe der går inden man har det?

Og så er jeg spændt på om de vil æde det mad :slight_smile:

Nu har jeg ikke selv handlet ved den Danske men hos den Tyske går der alt fra 2-5 arbejdsdage

:stuck_out_tongue: Så vil skyde på det nok er det samme, ellers plejer det at stå inde på siden ?

pøj pøj med det nye foder.

Er det ikke alt for dyrt på den danske side i forhold til den engelske eller tyske side…?

Alt foder fra zooplus sendes fra München…du får en mail om forsendelsen, på den kan du gå ind på GLS og følge din bestilling.

Når det er i Kolding en aften…er det hos dig næste morgen.
Når jeg bestiller fx en mandag morgen, sendes det samme dag…og er hos mig onsdag morgen. De er lynhurtige.

Husk langsom overgang til det nye foder, så du ikke slår deres maver i stykker.

Mine kan ikke tåle Porta 21 tørfoder, de får diarré…men vådfoderet eeeeelsker de og har ingen problemer med. :slight_smile:

Nu har jeg lige tjekket priser på den danske zooplus…6 x 400 gram ren kylling, vådfoder, som er dem jeg køber flest af…der er næsten 40 kr forskel…den danske side er alt for dyr !!

Når jeg bestiller 10 x 6 x 400 gram ville det blive næsten 400 kr dyrere på den danske side. :uha:

Du kan ikke afbestille det du har bestilt, men du kan nægte modtagelse når GLS kommer og så bestille i dag på den engelske…jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget du har bestilt, men prøv selv at regne på det. Det kan godt betale sig. :slight_smile:

ved ikke om jeg kan bruge mit kort på den tyske side…? Det er et master card

Mener helt bestemt man kan betale med mastercard på den tyske Zooplus :slight_smile:

du kan sagtens bruge mastercard på den tyske. bestiller selv foder fra den tyske. og jeg bruger altid mastercard! :slight_smile:
og som de andre siger - de er lynhurtige! :rock:

Det aner jeg ikke, jeg har Visa/Dankort…men se på siden eller spørg dem. :slight_smile:

oki takker for svar

mine vil ikke spise andet end porta 21 kornfri, og jeg handler på zooplus i Tyskland - kommer som regel inden for 3 dage

Et mastercard er i modsætning til Dankortet (med mindre det er et Visa-Dankort) et internationalt kort, som kan bruges over hele verden. Også i Tyskland :slight_smile: