Fødevareministeren om mark- og vejfred vs. katte

[QUOTE=Felis;1160897]Næ, for det er ikke så spændende som at være D*************** :wink:

[/QUOTE]

Danselærer-vikar :gruble:

[QUOTE=Felis;1160897]Næ, for det er ikke så spændende som at være D*************** :wink:

Det tror jeg så ikke, for det vil være at sidestille med magtmisbrug hvis et politidistrikt uddeler sanktioner med baggrund i en lov hvor hjemlen ikke er klarlagt…og hvis, så kunne jeg da gerne tænke mig at vide hvilke kredse du hentyder til ;-)[/QUOTE]

men det VED jeg :wink: så drop dine antydninger!

og hvilke - tja nej jeg gider ikke sidde og remse dem alle op! jeg VED at seneste jeg hørte om, der tog landbejtenten skam kontakt til højeste indstans han kunne som menig landbetjent for at sikre sig, at loven var tolket som den skulle og at han rådede personen korrekt! Mere kan politiet vel ikke gøre!

og så er den diskussion sådan set ikke 7 sekunder længere for mit vedkommende - jeg melder ud af denne tråd… Det er simpelthen spild af min tid at forsøge at for folk herinde til at tage ansvar for deres dyr, når de ikke vil forstå, men kun misforstå!

så herfra kommer der ikke yderligere kommentare i denne tråd - så lad være med at vente på dem :ok: