Fodre i med mus og rotter

Har lige et spørgsmål til barferne:

Når i barfer køber i så også frost mus og rotter hjem eller fodre i kun med hakket kød osv

Har selv en kat der elsker mus og rotter og altid hugger dem fra ilderne af. Fik lige 6 kg rotter hjem smed en ned til ilderen her til natten. Hørte så en lyd der lød lidt for voldsom til at være en ilder der spiste og så havde hun igen hugget den fra ham :rock: Synes det er lidt kært så rotte glad den kat er:tihi:

Nahhh det vildeste de spiser her er rejer :tihi:

Nej, de får kun kyller… Men nu hvor vi får en fryser ud i skuret, så vi har lidt mere plads og kan købe større ind til Caspers slange, kunne jeg godt finde på at give dem en. Indtilvidere er den eneste der har vist interesse for mus dog Mea, der selv fanger dem. De andre gider hverken slangen eller Meas aflagte… :slight_smile: Og de er ellers meget drabelige med kyller de to af dem :wink:

jeg har kæle rotter… dem er katten bange for :slight_smile:

mine får mus ind i mellem - og min Buffy the Mouse Slayer :høhø: ELSKER mus

har ikke prøvet med rotter - mener jeg har prøvet natal mus - de er jo lidt store i det

Trols elsker mus… Men kæresten syntes det er ulækkert at fodre med dem indenfor - primært pga. lugten.
Den var naturligvis købe frossen, og optøet til lejligheden.

Man han var pjattet med det :slight_smile:

Mau anede ikke hvad han skulle stille op med den… :tihi:

Her er der ta’ selv bord hver dag.

Både sommer og vinter er her mus. :slight_smile:

Mine katte-dyr får primært RC & Hills våd- og tørfoder.

Indimellem får de dog ‘rawfood’, det er Okse-kød (når vi skal ha’ steaks, er der også noget til dem), okse-ben (køber okse ribben med kød på, som de får ind i mellem) og sushi (som Charley e l s k e r. Når jeg køber sushi med hjem, køber jeg altid lidt ekstra laks, ellers stjæler han laksen fra min sushi.
Men mus og rotter har de ikke prøvet, jeg tror heller ikke de kommer til det…
:slight_smile:

Jep til det hele… Teddy får, ligesom mine ildere, alt det kød han har lyst til at spise.
Sidst var det hale og finner fra en laks der stod for skud… MUMS! Så blev der slåsset om maden, for ilderne ville også have. Teddy var bestemt ikke enig. Hihihi…

Og nu er det sådan at ilderne elsker mus og rotter (har også fodret med hel kanin, marsvin, ørkerotte, hamster osv…) Så Teddy spiser bare med hvis han får lyst til det.
I næste uge får jeg et læs kyller, som dyrene intet ved om endnu, men de glæder sig sikkert alle… :wink:

jeg mangler en : nej - men kunne sagtens finde på det kanp