Fødsel?

Min birma er nu på dag 66. Og hun er lige begyndt at virke som om hun er løb! Går forvirret rund og gnider sig op af ting… Jeg viser hende så fødekassen… Men den vil hun ikke i. Nu ligger hun ved mine fødder… Kan det være et tegn? Hun virker som om hun er vågnet op af hendes dvale:høhø:

Adfærdsændring er et meget almindeligt tegn på fødsel.
Har man fertile hanner gående sammen, er det også ofte de forsøger at parre på det tidspunkt.

Eiiii… Nu gik hun hen og sov… Troede lige at nu var det nu :frowning:

Både min Fie og min Queenie ændrer adfærd ca 1 døgn før de for alvor får presseveer :slight_smile:

Så ender det nok med Chicabee´s spåkugle får ret :slight_smile: Så bliver det nok imorgen.

Uh, hvor spændende! :smiley:

Stadig ingen killinger :confused: Og jeg skulle til min søsters fødselsdag idag… Men tør ikke tage hjemmefra når hun ikke har født.

Er det ikke også meget normalt for birmaer, at gå så lang tid?

Jo flere går 67 dage. Men mellem 63-67 dage er normalt. Så de skulle da meget gerne komme idag. Men det kan også snyde lidt. For vi så dem aldrig parre. Men det passede med hendes løbetid startede for 67 dage siden. Alt har passet med de røde dutter og da killingerne begyndte at sparke. Så det er nok plus minus få dage…

Her er hun fra idag. Den lille tykke kat.