Som nævnt i en anden tråd har Rags i dag fejret sin 6-års fødselsdag. Der var for længe siden bestilt bord i
restaurant “Den lille Have”, og det skulle snevejret naturligvis ikke forhindre…
Dagens ret bestod af rå kyllingefilet og Applaws med tun, pyntet med Aldi stick, flødeskum og stuebambus.
Fødselaren er en jo rigtig mandekat, så ingen lagkage til ham. Råt kød er sagen - og ikke for meget grønt…
Rosa og Gustav var kommet for at ønske tillykke - og opførte sig eksemplarisk.
Prinsesse Snehvide måtte dog lige sikre sig, at de små tobenede ikke skulle spise med.
Selv om sneen stadig dryssede ned, spiste de begge med stor appetit.
Rags blev først mæt og overlod galant resten til Snehvide…
Og prinsessen siger ikke “nej tak” til et godt måltid mad.
Det grønne var dog ikke så interessant for nogen af dem.
Sikke en dejlig fødselsdags fest. Jeg skulle hilse at sige fra Mattis at han gerne kommer og spiser rester
endnu engang stort tillykke til den smukke dreng.
Du kunne godt have inviteret mig med, for selvom min moar og hende der kørte mig den lange vej fra Jylland til Sjælland, blev enige om at jeg nok var født engang i marts (for 2 år siden), har min moar slet ikke fejret nogen fødselsdag for mig
Du kunne godt have inviteret mig med, for selvom min moar og hende der kørte mig den lange vej fra Jylland til Sjælland, blev enige om at jeg nok var født engang i marts (for 2 år siden), har min moar slet ikke fejret nogen fødselsdag for mig
Spotty[/QUOTE]
Tillykke Spotty
Godt nok strengt du så’en bli’r glemt
Charley (som godt nok er glad for din mors kunnen), Chili & Chayton
Updated - - -
Ved ikke hvad pokker der er sket, kan ikke få fat i de liggende billeder, så de kan blive slettet …
[QUOTE=Bølles mor;1047682]Sikke en dejlig fødselsdags fest. Jeg skulle hilse at sige fra Mattis at han gerne kommer og spiser rester
endnu engang stort tillykke til den smukke dreng.[/QUOTE]
Mange tak, Anja. Der blev spist op, men hvis Mattis kommer forbi, kan vi nok finde en enkelt kyllingefilet mere i fryseren…
Mange tak, Charlotte. Hvis kyllingen bare var tilberedt, ville det her såmænd ikke være det værste, man kunne spise…
Mange tak, Pernille. Kattene kom også i godt humør af bespisningen…
Mange tak, Vivi. Nu hvor vi kun har to katte, må vi jo supplere med lidt andet kræ udefra…
Mange tak, Trine. Jo da, men vi er endnu mere heldige, at vi har ham.
[QUOTE=Skattekat;1047695]Tillykke med dagen Rags
Du kunne godt have inviteret mig med, for selvom min moar og hende der kørte mig den lange vej fra Jylland til Sjælland, blev enige om at jeg nok var født engang i marts (for 2 år siden), har min moar slet ikke fejret nogen fødselsdag for mig Spotty[/QUOTE]
Mange tak, Hrönn. Og Spotty - du skal nok få en fødselsdagshilsen fra Snehvide også…
Mange tak. Ea. Vi nynner med herhjemme.
[QUOTE=Theomilou;1047704]Sikke en dejlig fødselsdagsfest
Og de to tvillinger, er da bare for søde [/QUOTE]
Mange tak, Maja. Ja, de to fik sig også en oplevelse at fortælle om, når de kom hjem.
[QUOTE=Eva;1047705]Åh altså, de katte lever som grever og baroner hos Lene og FF
Flot menu og der blev jo sat pris på den, så kan det ikke være bedre
PS. Skønne børnebørn, du har [/QUOTE]
Mange tak, Eva. Katte og børnebørn - begge slags skal forkæles.
[QUOTE=Coon Danica;1047707]Stort tillykke med fødselsdagen Rags
Det var et rigtig lækkert fødselsdagsmåltid du fik der
Og så galant du var at dele med Snehvide [/QUOTE]
Mange tak, Lisbeth. Når der er mad, opfører han sig som en hane i hønsegården, der fortæller hønsene, hvad han har skaffet…
Ha ha ha…det er jo bare festmad, som Rags får serveret og deler så pænt med Snehvide Hvor er de også søde de to små børn der betuttet kikker på misserne…
Mange tak, Yvonne. Børnebørnene er blevet store nok til at forstå, at når bare de går forsigtigt frem, kan de godt komme til at ae misserne. Det lykkedes i hvert fald mange gange i går.
Mange tak, Tine. Ja, bare et par år til, så opfylder han betingelserne vor at være her på alderdomshjemmet… :høhø:
Mange tak, Vivi.
Sikke en dejlig fødselsdagsmenu - og så galant han er at dele med Snehvide
Dine børnebørn er vel nok kære, som de står der med hinanden i hånden [/QUOTE]
Mange tak, Therese. Jeg viser normalt ikke andres ansigter på offentlige billeder, men det her “hånd i hånd” var så sødt, at der måtte gøres en undtagelse.