Fødselsvideo

Det tager sin tid at uploade videoer, men nu er den her:

Fødslen af Fannys 3. killing :wehuu::wehuu:

[ame]The birth of Aidan's Comfort (brown boy) - YouTube

Ejjj hvor fint, det var som at smutte en mandel. :thumbup: Og hyggeligt at den ene onkel lige skulle over og kigge med. :slight_smile:

Ja, Galliano er temmelig nysgerrig og ikke specielt usikker på nye ting :slight_smile: Sander har også været forbi, men han synes, de er lidt farlige :S Det plejer dog bare at tage et par dage, så er han også klar igen.

Hvor ser det hyggeligt ud:love: Fanny er jo prof:thumbup: Sikke en livstonus de små har:ok: - og nogle stemmer:ok: - er det ikke lidt tidligt at øve sig på “Burmese talk”:?:høhø: Skønt at se, at onklerne følger så interesseret med:) - de har åbenbart ikke læst, at nyfødte killinger spiser kastrater til morgenmad:tihi:

Hvor er hun dygtig! Tak for kigget :slight_smile:

Mange tak for kigget Mette, det var hyggeligt at få genopfrisket en killingefødsel :inlove: Fanny er så dygtig :hjerte:

Ja, jeg synes godt nok også, hun er prof :thumbup:

Jeg må gerne låne babyerne, bare de ikke siger lyde og Galliano må også gerne snuse til dem - så længe hun kan se, hvad han laver. Og så spinder hun, bare man kigger på hende :wehuu::wehuu:

Det lyder som en hyggelig veloverstået fødsel af en selvsikker og stolt missemor:thumbup:

Nej, en skøn video! :thumbup:

Er det Galliano der render og snakker? Cæsar synes i hvert fald det var meget spændende, og nu lister han rundt i lejligheden for at finde den fremmede kat. :høhø:

[quote=Tea;510420]Nej, en skøn video! :thumbup:

Er det Galliano der render og snakker? Cæsar synes i hvert fald det var meget spændende, og nu lister han rundt i lejligheden for at finde den fremmede kat. :høhø:[/quote]

Ja, Gallianos røst er bestemt ikke diskret :tihi::tihi::tihi:

[quote=Temple Bar;510411]Ja, jeg synes godt nok også, hun er prof :thumbup:

Jeg må gerne låne babyerne, bare de ikke siger lyde og Galliano må også gerne snuse til dem - så længe hun kan se, hvad han laver. Og så spinder hun, bare man kigger på hende :wehuu::wehuu:[/quote]
Ja Fanny viser hun er sit ansvar bevidst… der må ikke ske hendes killinger noget… :hjerte::hjerte: Det er så rørende når sådan en nybagt killingemor ligger og spinder med de små :inlove::inlove:

Enig :ok: Der er ikke noget som sådan en stolt og lykkelig nybagt killingemor, der hviler i sig selv med de små :wehuu::wehuu:

[quote=Tea;510420]Nej, en skøn video! :thumbup:

Er det Galliano der render og snakker? Cæsar synes i hvert fald det var meget spændende, og nu lister han rundt i lejligheden for at finde den fremmede kat. :høhø:[/quote]

Vores 5 katte lå og havde deres middagslur, men kom også springende da Galliano gik højt snakkende rundt :tihi::tihi::thumbup::thumbup:

Hvor er hun dygtig :-). Det er simpelthen facinerende at se hvordan vores kære missemødre tackler deres nye rolle :slight_smile:

Tak fordi at du (og Fanny og Galliano :høhø: ) ville dele det med os!

Det er meget spændende at se. Og minder mig så utroligt meget om min ilderfødsel sidste år. Årh… Nu savner jeg de små ilder-knirkelyde…

Takker for kigget og endnu engang tillykke med mislingerne :wehuu: