Føj for en dag! Ender godt!

Jeg har været uden varmt vand på badeværelset siden 28 . dec. Min lejlighed har sin egen gruppe på husets El-tavle!- mærkeligt nok virkede min vaskemaskine der går på samme gruppe, - - - så da min nevø ( = gårdejeren) ikke løber nogen risiko for "overgang o. lign.) kontakter han elektrikeren, og får en aftale om , at de vil komme i dag mellem 7,30 og 800, - - da jeg er den eneste i huset der er hjrmme, skal han kontakte mig.
Fint. - - der kommer 2 personer kl 7,20 og banker på min terrassedør,- og de bliver lukket ind, med min opfordring til hurtigt, at lukke døren p.g.a. mine 5 katte!

Jeg er på mange måder “samboende” med min familie, d.v.s. at min stue, har dør til deres tørrerum( = eltavlerum) og derfra er der åbne døre til deres kontor, -soveværelse- og to børnebærelser, Toilet + trappe til underetagen hvor Irma ma ( mastiff) og Hannibal ( 13 år gl. og døv) ligger og hygger på det varme gulv
Jeg mente i skynningen, at jeg havde fået samlet mine katte, dels i mit “kattebur” dels på mit badeværelse, - - så elektrikene gik igang med at undersøge problemet, hvor de også måtte ud/ned et par gange!

Heldigis var der ikke noget galt, - - kunne have været fugt, der nu var væk.

Fint nok, så jeg lukker mine katte frem fra aflukkerne!
Da jeg skal i køleskabet for at hente osten til morgenmaden undrer jeg mig over, at KeKe ikke som sædvanlig står sammen med mig, for, at kigge om jeg henter noget til ham, - - men fint nok.

Ca en time senere har han stadig ikke vist sig, så jeg begynder, at kalde på ham! ingen kat!!!

Jeg går så ind for, at undersøge div. værelser!
Ingen kat under div. senge, - - jmen fsmiliens egen NSO Samson, ligger på Maries seng!
Nu bliver jeg rigtig urolig,at jeg tager støvler på, og ud for, at kalde på min kat, der jo ikke plejer at kommer ud! Ingen reaktion hverken i min have, eller i rummet med min vaskemaskine!

Forfra igen, - - hvor køleskabet ikke giver resultat!

Nu er jeg ikke langt fra panik, -:surrender1: - og prøver, at tænke tilbage på, hvornår jeg sidst så ham,; " Jeg ved ialtfald, at hab var under min dyne engang i nat, fordi, jeg undrede mig over, at både han og Face, kunne enes om pladsen.!

Altså ud/ned igen m. samme resultat!

Da jeg igen har gennemsøgt værelser på samme etage, vælger jeg , at passere de to dejlige hunde, for, at se om han måske kan været smuttet forbi dem og ind i deres stue eller køkken !
Da jeg kommer ud ikøkkenet , ser jeg , at der ligger et knust glas på gulvet + et knust på køkkenbordet, - - altså tegn ppanik.

p.g…a hundepoter vælger jeg, at fjerne skårene før jeg leder efter min kat, - - - – - og der sidder han bag Trines røremaskine,- og vil gerne H J E M
Så nu kan jeg igen blive irriteret over en kat, der står i vejen, når jeg skal i kølekabet:S

Pyyhaaa, for en forskrækkelse!!
Kan næsten mærke panikken.

Jeg havde mindre mareridt i nat, hvor jeg drømte en gæst var kommet ind og ikke lukket fordøren.
Alle kattene var væk. ( mærkelig nok havde vi lige pludselig fået 4 katte …måske ønsketænkning?? )
Og underligt nok boede vi i en storby :?

Jeg var i hvert tilfælde oppe og køre over det i drømmen og overalt jeg kikkede var der syge katte.
:uha:

Heldigvis vågnede jeg og fandt de 3 som skulle være her… :thumbup:

Åhhh Conni, du kunne have hørt mit åndedrag og hjerte mens jeg læste dit inlæg… Pyyyy :uha: og nu sidder jeg og ånder lettet op… føj en forskrækkelse og angst der må have grebet dig… for dælen hvor er det godt han blev fundet igen og gerne ville hjem :thumbup::inlove::hjerte: