Føj for satan(kattemishandling)

det er ganske enkelt over min fatteevne hvad fanden der ryger gennem bøtten på sådan en skaldyrshjerne, jeg kan bare ikke forstå at nogle kan gøre sådan noget ved et uskyldigt dyr.
fik jeg fat på det svin ville jeg sparke ham så hårdt i klokkeværket at han fik no…smag i munden og derefter gøre det der er værre
føj for satan siger jeg bare

Det er bare ikke i orden - stakkels stakkels kat!

kan heldigvis se i artiklen, at politiet har et tip om, hvem kraftidioten er!

:censur:

Åh, jeg blev så vred, da jeg så dit link til det på FB, Pia… Stakkels kat :frowning:
Tanketomme dumme unge mand :mad:

Det er HELT forfærdeligt, hvad der får et NO**E HOVEDE som ham til at gøre som han nu engang gør… Fy for HEL*EDE altså… Jeg så også billedet på fjæsen og har kun læst teksten nedenunder, hvor der stod det VIST NOK var en tysker…

Åhh, jeg ville ønske de fandt vedkommende og straffede ham som skræmmekampagne over for lignende fjolser…:gal:

Stakkels stakkels kat:ked:

Der står flere steder på face at det er en tysker som allerede er genkendt og dømt.

Ja, i den artikel der linkes til står det at der er tvivl om hvorvidt det er den dømte tysker, eller ej…

gad godt vide, hvad der går i igennem hans hjerne???
har set den på FB og gjorde mig godt nok sur i skralden!!!

I en debat på face er der et link til historien om den tyske mand.
Skal se om jeg kan finde den igen.

Kan desværre kun finde linket til den tyske efterlysning.

Men håber da politiet finder ud af om det er en fra Nordjylland eller den tyske mand so
Allerede er blevet dømt.

Sagen i tyskland skulle være foregået tilbage i 2009.

Du har ret… Det er jo fordi man kun ser den ene, at man nok mest fokuserer på ham og ikke den anden…

det har du ret i… man ser kun den ene persons ansigt…
dena nden er vel lige så skyldig…

Jeg får kvalme - han skulle have :pisk:

De her smileys beskriver vist meget godt min holdning: :GRR::censur:

Nordjysk dyreredningsstatus skriver således:

Historien om m katten der får hovedet tvunget ned i en bong, har nu ramt Ekstra Bladets nyhedsside. Jeg sendte mail til EB med links til sider der viste at dette var en gammel sag, men alligevel har de skrevet historien. Men historien ER gammel og afsluttet, så start nu ikke hetz imod individer der eventuelt ligner denne person. Han er fra tyskland, blev anholdt og straffet for det han gjorde!

[QUOTE=Marianne;775521]Nordjysk dyreredningsstatus skriver således:

Historien om m katten der får hovedet tvunget ned i en bong, har nu ramt Ekstra Bladets nyhedsside. Jeg sendte mail til EB med links til sider der viste at dette var en gammel sag, men alligevel har de skrevet historien. Men historien ER gammel og afsluttet, så start nu ikke hetz imod individer der eventuelt ligner denne person. Han er fra tyskland, blev anholdt og straffet for det han gjorde![/QUOTE]

sådan et fjog kan squ ikke straffes nok

Jeg så det også godt på facebook og blev bare så ked af det :frowning: Men samtidig også møghamrende gal og håber det svin bliver fanget!!

et er at han muligvis er fundet og forhåbentlig har fået en ordentlig straf! noget andet er fandme hvad folk skriver til det billede… nogle af mine venner på facebook har delt billedet og derved er der nogle der har kommenteret på det. og de kommentarer… åh jeg ku gøre mange slemme ting!
der er bl.a. en der skriver: det er jo bare en kat. ikke et reelt individ. katte er klamme.
hold da op jeg blev gal. bare en kat!!! om det er en kat eller en salamander er sgu da fuldstændig ligegyldig… de personer der tænker sådan forstår jeg bare slet ikke… man skal ikke tvinge nogen til at gøre noget de ikke vil. en kat er jo fuldstændig forsvarsløs i denne situation!! :frowning:
jeg orker ikke flere “fuck hvor er det latterligt at du elsker katte så meget og bla bla bla…” holdninger. lad nu bare mig elske mine katte og så kan i elske jeres biler. jeg ødelægger ikke jeres biler og i ødelægger ikke mine katte. det er jo logik!!

Jo Johnny det kan fjoget faktisk godt. En dødsstraf er måske i overkanten, og det samme er livstid (eller fængsel i 10 år), men en kæmpe bøde er fint. Et bette fængselsophold ville også være rigtig passende for os katteelskere… MEN de kan altså straffes for hårdt. Har dog aldrig set eller hørt om for hård en straf. Eneste sted er med fodboldtossen, der skal betale 1.9 mill. i bøde. DET er måske i overkanten.