Folk smider katte væk!

Ja, det er der desværre ikke noget nyt i :frowning:
Men det gode er, at Horsens Folkeblad i går bragte historien på sin forside. Dejligt med lidt fokus på problemet :ok:

En bid af artiklen kan ses her

Folk er sq nogen gange nogle møgdyr, som ikke er den plads værd, de optager.

:eksplosion::eksplosion::eksplosion::eksplosion:

Nej desværre er det ikke noget nyt :doh:

men ikke desto mindre godt med lidt fokus på det, og endnu bedre at ejer er blevet meldt, det kan måske få nogle paphoveder til at tænke sig om en gang ekstra, nåhh ja måske ikke, men hvis man ikke prøver at se bare lidt positivt på det er det næsten ikke til at leve med :ked::ked:

Det er hjerteløse mennesker som ikke forstår at have empati for hverken dyr eller mennesker overhovedet. Jeg kan blive så arig når jeg hører og læser om sådan noget. Anskaffer man sig et dyr må man have gået med nogle overvejelser inden for at opveje tingene for og imod, og så må man sku tage sit ansvar alvorligt. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange mennesker ser ned på katte.

Folk! De sku ha noen bank!

Vi har en fin lille hårløs rotte der var stillet i en PAPkasse, sammen med to-tre andre rotter 8to af dem gamle og begyndende affældige) nede foran Århus Domkirke!!! Heldigvis blev de fundet af et fornuftigt menneske der tog dem med på dyreinternatet (hvorfra de så røg til en rotteavler i Aalborg og hvor vi så fik den lille skaldepande tilbage til Århus)

Men hvem FAEN sætter tydeligt tamme rotter fra sig i en f’ing PAPKASSE?! Og hvis man absolutskal sætte dem et sted, hvorfor så ikke i det mindste ta’ ud og sætte dem foran dyreinternatet når der nu ER et i byen?!?!

Jeg bli’r så GAL hver gang jeg ser lille Nell som er verdens sødeste lille skaldede rottepige nu :slight_smile: og som heldigvis har tre andre tøseroter hun nu kan lege med og putte med.

Om det er rotter eller katte eller et helt tredie dyr så er det sgi da ET LEVENDE VÆSEN! (ja ok jeg klasker altså fluer uden at ha’ dårlig samvitighed men jeg kan ikke engang li’ at koge en syg guppy (selvom det ER den hurtigste måde at slå små fisk ihjel på… det er så… ADR! Heldigvis er det Mandens fisk!)

[men jeg kan ikke engang li’ at koge en syg guppy (selvom det ER den hurtigste måde at slå små fisk ihjel på… det er så… ADR! Heldigvis er det Mandens fisk!)[/QUOTE]
Den hurtigste og mest humane måde at at aflive en fisk på er faktisk at skære hovedet af den.
Men nu emnet er henkastede katte er jeg den eneste her på forummet,der har fået et brev fra Kattens Værn, at de nedlægger deres internater i Sønderborg og Odense,fordi de skal spare.:ked: