Folkeskole eller privatskole

Hmm…

jeg er to lorte høj (aka. 160 :frowning: )

Altså… Det er da helt sikkert fair nok man vælger en anden skole til ens barn. Men… Der findes jo også andre folkeskoler i området :?

Det er faktisk meget almindeligt at elever går på en anden skole end lige den der er tættest på… Simpelthen fordi forældrene mener den skole passer bedre til deres børn…

Det er klart privatskolerne har flere penge - det er en ond cirkel. Folkeskolen dør i sidste ende, fordi folk tager børnene ud…

Så ender det med at folkeskolen er for lavindkomstfamilierne, og det er de børn der oftest har de største behov. Men da midlerne er mindre, kan man ikke dække disse behov, og dermed bliver skellet mellem folkeskolen og privatskolerne endnu større…

Hurra. Jeg synes ikke det er forkert at sætte sit barn i privatskole - det er en PRIVAT sag… Men jeg synes ikke man som politiker kan gøre det når man har udtalt sig sådan - så må man i hvert fald stå ved at man gør det af princip fordi folkeskolen generelt er for dårlig. Som en slags protest, for at gøre opmærksom på det og ikke komme med fesne undskyldninger.

[quote=Gry Gressbakken;372551]Hmm…

jeg er to lorte høj (aka. 160 :frowning: )[/quote]

Vi kan vel slå os sammen.
Jeg er 158 - så kan vi vel klare FIFI Fletcher…:høhø:

[quote=Mona Jensen;372627]Vi kan vel slå os sammen.
Jeg er 158 - så kan vi vel klare FIFI Fletcher…:høhø:[/quote]

Girlpower mona!:ok: