For 15 år siden

Mødte jeg min soulmate Thomas på den lokale bodega :hjerte:

Begge vores mødre havde sagt til os at vi aldrig fandt noget der var værd at samle på nede på en lille snusket bodega, men vi har bevist det modsatte, tror jeg efterhånden :thumbup:

Vi har holdt sammen gennem tykt og tyndt, diverse kriser osv. Vi siger ofte det den anden tænker og får en griner over det, og afslutter også ofte hinandens sætninger :tihi: Vi har begge knald i låget og er overbeviste om at det er derfor vi passer så godt sammen :høhø:

I aften skal vi ud at spise for at fejre os, og jeg glæder mig :slight_smile:

Sikken en dejlig varm historie på en grå og kedelig dag - og et skønt billede. Ha’ altid billedet på nethinden og historien forrest i hukommelsen - så vil lykken vare ved :hjerte:

Hvor er det dejligt befriende med en happy story …Hjertelig tillykke med hinanden :-)…Kommer lige til at tænke på, at til april har jeg haft ham af min i 10 år :slight_smile:

Tillykke Annie og Thomas :flag:

Skøn skøn historie - stort tillykke til jer begge med jeres års dag.

Sikke dejlig læsning! :slight_smile:

Stort tillykke med dagen! :thumbup:

Stort tillykke med dagen :slight_smile:

Tusind tak allesammen :hjerte:

Stort tillykke med dagen og med at I har hinanden! :slight_smile: Super smukt billede :hjerte:

Stort tillykke med dagen , håber i får en skøn aften :slight_smile:

Tillykke til Jer to!! Flot billede :gift:, håber I får en skøn aften

Også et stort tillykken herfra.

Stort tillykke herfra. :flag: Jeg håber, at I får en dejlig aften sammen.

Stort tillykke med dagen og hvor klæder I hinanden. Kærligheden ligefrem oser af det smukke billede.

MVH
Gitte

Jeg håber, I får en skøn aften :wehu::flag::smiley:

Tillykke med dagen, håber I får en pragtfuld aften …og ja ja knald i låget tror jeg du altid vil være Annie :lol::stuck_out_tongue:

Hvor hyggeligt !!:thumbup::thumbup::):):slight_smile:

Go’ fornøjelse!

Cats og Conni

STORT tillykke med hinanden og håber I får en dejlig aften :slight_smile: :hjerte:

Stort tillykke med Annie til Thomas - og med Thomas til Annie. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Tillykke :smiley:

Fantastisk med sådanne historier også et rigtig dejligt billede. Et minde værd at huske :slight_smile: