For 2 år siden.... (billedspam)

Kom de her små væsner til verden. Bicolour-drengen i midten mistede jeg jo desværre efter 3 uger. Beklager kvaliteten af nogen af billederne, tlf-kamera var ikke bedre
image

Det er næsten ikke til at tro de var så små. Zilla vejede 80 g og Mira 64-65 g
image

image

Zilla var den yndigste lilla fluffy killing, men blev som bekendt korthåret, jeg havde sådan håbet hun blev langhåret. Men sådan gik det ikke i genetikkens puslespil
image

… og hun mulede i den grad sin søster som på det tidspunkt ikke havde en chance, eftersom hun jo var sat lidt tilbage
image

Mira var også en fin lille fluffy sag (1½ måned gammel her)
image

Zilla, også 1½ måned
image

Her er Mira blevet 1 år gammel

… og Zilla 1 år gammel

Man er vel ikke orientaler for ingenting :hjerte:

Jeg synes subjektiv som jeg er at de er blevet ret lækre begge to :wink:

… også her frisk fra fad fra i dag og igår. 2 år gamle smuksakker og pilpoter :hjertehop:

Tak fordi du kiggede med så langt

28 Synes om

Tillykke med 2 års dagen med dem :blush: de er blevet nogle rigtig smukke missepiger :heart:

1 Synes om

Tillykke på fødselsdagen til to meget smukke damer :flag::flag:

1 Synes om

Stort tillykke med smuksakkerne :flag: :inlove:

1 Synes om

Stort tillykke med dejlighederne. :flag::flag: :hjerte::hjerte:

1 Synes om

De ER fine begge to, men Mira er nu bare noget helt særlig :hjerte: Det var godt, hun var sådan en lille fighter, der kunne kæmpe sig igennem sin svære barndom. Med din hjælp :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke Tillykke :puuuuust::tillykke::puuuuust:

1 Synes om

Tillykke med 2 års dagen :slight_smile: Jeman hvor er de nogle lækre tortie tøser <3

1 Synes om

TAk skal I have alle sammen :smile:

Ja, hun er speciel og hjertekat kan man vist roligt sige. Men i høj grad også helt sin egen. Lige så kælen hun kan være det ene øjeblik, ligeså meget kan man bare tage at skride det næste hvis ikke det passer damen.

… og det kan godt være at hun blev mulet af Zilla da hun var lille. Men idag er det 100 % Mira der er dronning af huset - nobody messes with Mira, heller ikke hende den lille strigle fra det engelske. Mor Juliet kan få lov til meget, men der bliver også sagt fra til sidst hvis ikke Mira gider legen mere. Man er vel tortie :hjerte:

3 Synes om

Tillykke med 2 års fødselsdagen, til de to smukke missepiger :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med dem :grinning:

De er bare så smukke…tortiemisser er bare noget af de smukkeste :heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med dem :flag::flag:
Kan det virkelig passe, at det kun er to år siden? :besvimer:

1 Synes om

Jeps, den er god nok 2 år og lidt mere. Det var faktisk @Coon_Danica tråden om Isolde og Apollon der var inspirator :wink:

1 Synes om

Allerede 2 år siden…helt vildt som tiden går - og jeg bliver ikke ældre - dejlige smukke tøser :lovelove:

1 Synes om

Tak Lone :slight_smile: … og vi er alle sammen lyv-og-tyve ikke sandt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Tillykke til de to smukke katte og tak for alle billederne det er rart at se dem helt fra små :heartbeat::heartbeat:

1 Synes om