For et år siden

Blev denne lille dreng født…
Kan I huske det lillebitte myr?

Med masser af tålmodighed er det lykkedes os at få den lille pelsbunke til at se sådan her ud

Til lykke med 1 års dagen til Primprau’s Berlioz Against All Odds… bedre kendt som Oddy :flag:

Jeg er Ann og Jan dybt taknemmelig for at denne dreng med så meget livsmod fik chancen for at bevise sit værd:tak: Havde det ikke være for Anns bekymring og beslutsomhed, havde Oddy ikke overlevet:blegne:

Vores efterhånden ganske store charmetrold fortjener et HØJT HURRAH og en masse :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg vil så gerne undskylde for ødelagt nattesøvn, ødelagt sofa - og ikke mindst ødelagt Perser :surrender1:

Og det er helt utroligt at den lille bunke pels der for 10 mdr siden lå og puttede op af min hals, nu er en ung herre der spunser rundt med en ødelagt perser! :klapper:

Stort tillykke til det knapt så lille myr fra Fanni og mig. :flag:

[SIZE=3](også selvom divaen ikke vil kendes ved at hun har afkom. [/SIZE]:p)

Stort tillykke til Oddy på hans fødselsdag…historien om Oddy er én af dem, jeg ALDRIG glemmer…:hjerte:

Visse katte bliver af den ene eller anden grund til noget særligt. Oddy er så absolut en af dem :wehu:
Stort tillykke med den unge herre! :flag:

Tillykke med fødselsdagen lille Oddy :flag:, hvor er du blevet en flot fyr!

Tænk at dét lille myr er blevet et år! :uha:
Han lå i min hånd i julen sidste år, og var bare det mindste og kæreste jeg nogensinde havde set:hjerte:

TILLYKKE til Oddy :flag:

Tillykke med fødselsdagen, Oddy. Tænk, at der kom sådan en flot fyr ud af det bette blå skravl. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

:uha: Uha, tiden går hurtigt! Tænk, at han allerede er et år!

:tillykke: Tillykke med dagen, Oddy!

Tillykke :flag:

Ja, Oddy er helt sikkert ikke nogen almindelig kat - han har jo en aby som mor :rock: 'Nough said :slight_smile:

Forsinket tillykke med ham :flag: