For f.... i h......, hvad gør jeg?

[quote=anne p;513573]Rødbamsen er forsvundet op i røg…hvad han egentlig også gjore lidt klogt i:venter:…idet han har strintet flere steder indenfor:argh:…føj, hvor det stinker:S

Viser han sig igen, så ryger juvelerne uanset om det så senere viser sig, at han har en ejer…kræet er ikke øremærket og så er han i min verden ikke ‘ejet’ af nogen…så snip snap snude :muhaha2:[/quote]

Du gør jo også bare katten en stor tjeneste ved at få ham kastreret.

Ja du har fuldstændig ret… hankatte strint stinker ad h… til og det er svært at slippe af med lugten.

[quote=anne p;513573]Rødbamsen er forsvundet op i røg…hvad han egentlig også gjore lidt klogt i:venter:…idet han har strintet flere steder indenfor:argh:…føj, hvor det stinker:S

Viser han sig igen, så ryger juvelerne uanset om det så senere viser sig, at han har en ejer….kræet er ikke øremærket og så er han i min verden ikke ‘ejet’ af nogen…så snip snap snude :muhaha2:[/quote]

Lige nysgerrig…
En kat kan jo også være chippet - så man må da håbe, at en dyrlæge tjekker for denne udover øremærkning, før en evt. kastration :gruble:

[quote=Minuet;514208]Lige nysgerrig…
En kat kan jo også være chippet - så man må da håbe, at en dyrlæge tjekker for denne udover øremærkning, før en evt. kastration :gruble:[/quote]

Chancen for at en fertil huskat på den jyske hede, er chippet, er vist forsvindende lille … desværre :frowning:

Jeg håber for den (iøvrigt meget smukke røde dreng :wehuu:), at Anne får fingrene i den … så den kan enten komme hjem igen, eller videre i systemet :kryds::kryds::kryds:

[quote=Skattekat;514215]Chancen for at en fertil huskat på den jyske hede, er chippet, er vist forsvindende lille … desværre :frowning:

Jeg håber for den (iøvrigt meget smukke røde dreng :wehuu:), at Anne får fingrene i den … så den kan enten komme hjem igen, eller videre i systemet :kryds::kryds::kryds:[/quote]

Ja, det har du desværre nok ret i :frowning:
På trods af at det er så lille et beløb det drejer sig om!

Ja, han er godt nok en smuksak!! Ligner en rigtig Garfield med hvid hagesmæk på :slight_smile:
Håber den dukker op og får et godt hjem :slight_smile:

Lige en bette opdatering…Rødbamsen dukkede op igen i går…han hopper ud og ind af kattelemmen som det passer ham…han er helt sikkert ikke født ‘vild’…han vaskede maveskind op af dørkarmen ind til badeværelset mens jeg var i bad og vaskemaskinen kørte på fuld drøn, så det er bestemt lyde han er vant til og makrel-guffen som stod i køkkenet skulle lige fortæres inden han gik forbi mig i gangen, snuste til mine fingere (jeg lugtede ikke godt nok til, at han ville kløes bag ørene:tihi:) og hoppede ud af kattelemmen i Garfield tempo:høhø:…

Indtil videre er der ingen, som savner ham, så jeg printer nogle fremlysningsplakater og så udvider jeg fremlysningsområdet…

Ps. Han virker på ingen måde forsulten nærmere som om, han bare vil ind i varmen…og fyrrummet er jo optaget af grå vildmis og så ta’r man da bare stuehuset, ikk?:rock:

wauw han er lækker ham ER der da en der må savne :wehuu::wehuu:

Umiddelbart tænker man…han MÅ da bo et sted i området.
Håber du finder det OG får dem fortalt de skal få ham gjort til en den.

Ingen har meldt sig som ejer af rødbamsen, selvom jeg er ret sikker på at han bor/eller bliver fodret et eller andet sted i nærheden…ejer eller ej…hvorom alting er, så er fyren nu uden boller…

Hvor bor rødbamsen nu :? hos dig eller kommer han kun på besøg :?

Jeg ser ham hver dag og fodre ham også på lige fod med de 2 andre 'vild’misser…han er tammere end tam, han vælter om på ryggen når jeg snakker til ham for at få nusset maveskin,:love2: han er vant til at begå sig indendørs og brugte bakken i de 24 timer han boede på mit badeværelse efter hans indgreb:høhø:…han gik her for 1 time siden, forsvandt ind i skoven…er dog ret sikker på, at han nok skal dukke op igen:gruble:

Jeg skal have fundet et hjem til ham…der er al for megen ballade og uro her i huset efter han er dukket op:S

Er han ikke noget for dig:tihi: