For meget mors dreng?

Kan en hankat blive for tøsedrenget og for meget mors dreng? :tihi:

Min store kastrathankat, Sake, er lidt af en mors dreng… Han har godt nok rundet 7 kg, og ser stor og farlig ud når han dræber en tøjmus, eller jager hans tante, men hvis han pludselig kigger op og ikke kan se mig eller hans mor (som bor hos mig), så begynder han at hyle… Og det bliver højere og højere, ind til en af os reagerer… hihi :tihi: Når så det er mig der snakker til ham, så kommer han op i sofaen til mig, stiller sig ved siden af mig, og vælter ned i skødet på mig… Hvis jeg ikke gør plads, så laver han selv plads, for han ved han kan være der…:klapper: Så ligger han sig til rette, begynder at spinde højlydt og savle… Så har han det godt, og er i sikkerhed igen… Lige ind til hans mor valser forbi nede på gulvet, så bliver jeg vraget og så kalder han på hende, mens han hopper ned til hende, for for det mest at få en flad, inden hun begynder at vaske ham…:klapper:

En af mine venner mener han er alt for meget tøsedreng, og mener han skal på ophold hos ham for at blive en rigtig mand… Men jeg synes jo min “lille” putte dreng er det skønneste :wehuu: :klapper::wehuu:

Jamen, jamen, jamen han er jo præcis som en hankat skal være :wehuu::wehuu::wehuu:

Åhhhhh, der er bare noget helt specielt over disse store og meget kælne hankatte.

[quote=Camissen;423954]Kan en hankat blive for tøsedrenget og for meget mors dreng? :tihi:

Min store kastrathankat, Sake, er lidt af en mors dreng… Han har godt nok rundet 7 kg, og ser stor og farlig ud når han dræber en tøjmus, eller jager hans tante, men hvis han pludselig kigger op og ikke kan se mig eller hans mor (som bor hos mig), så begynder han at hyle… Og det bliver højere og højere, ind til en af os reagerer… hihi :tihi: Når så det er mig der snakker til ham, så kommer han op i sofaen til mig, stiller sig ved siden af mig, og vælter ned i skødet på mig… Hvis jeg ikke gør plads, så laver han selv plads, for han ved han kan være der…:klapper: Så ligger han sig til rette, begynder at spinde højlydt og savle… Så har han det godt, og er i sikkerhed igen… Lige ind til hans mor valser forbi nede på gulvet, så bliver jeg vraget og så kalder han på hende, mens han hopper ned til hende, for for det mest at få en flad, inden hun begynder at vaske ham…:klapper:

En af mine venner mener han er alt for meget tøsedreng, og mener han skal på ophold hos ham for at blive en rigtig mand… Men jeg synes jo min “lille” putte dreng er det skønneste :wehuu: :klapper::wehuu:[/quote]

Åhhh en skøn beskrivelse af en dejlig hankat… :hjerte: hvad er der i vejen med ham?.. han er da dejlig :inlove:

Knap så udpræget men i præcis samme dur er den ene af mine to “drenge” også :hjerte:
Så neeeeeeeej, ikke spor for meget mors dreng :smiley:

Selvfølgelig er drenge mors dengser :rock:

Mors drenge er bare de skønneste :hjerte: Vil den store Emil, der ligger lige her ved siden af, også mene :wehuu:

De kan aldrig være ‘for meget’ mors dreng :smiley: han er da bare præcis som han skal være :thumbup:

Leopold sidder her ved siden af mig og nikker og siger: Du er præcis som du skal være, det elsker vore madmødre og vi gør også:)
Så ingen tvivl fra min side, du har en skøn skøn missekat der.
Knus Elin

Han er bestemt en skøn kat, det kunne min Zilaz lige lære lidt af.

Han er da bare en rigtig dejlig puttegøj.
Mine hankatte er også dejligt kælne - især er Whiskey mors dreng… Og har altid været det!

Jamen det er jo dét, jeg synes jo også han bare er alt for dejlig, men rart at jeg ikke er den eneste der godt kan lide når de kære hankatte er mors dreng :klapper::wehuu: