For nye forældre

Der er noget SÆRT i mit hjem!!!

[video]http://www.pawbonito.com/compilation-of-cats-meeting-babies-for-the-first-time/[/video]

Den var sød - især den første der

[QUOTE=Ann K;1162256]Der er noget SÆRT i mit hjem!!!

[video]http://www.pawbonito.com/compilation-of-cats-meeting-babies-for-the-first-time/[/video][/QUOTE]

Tænk at de forældre tør :yikes: tænk nu hvis katten lægger sig oven på babyen …

Og jeg har endnu til gode at høre at nogen babyer er blevet kvalt af katten :stuck_out_tongue:

Jeg kan ikke huske, hvordan Bamse (min perserkat) reagerede på Andrea, men Trítla, den lille hunkat jeg havde på Island, hun rejste børster mens hun snusede til Anton … og så var hun ellers fornærmet de næste 3 uger, fordi jeg var forsvundet i flere dage og da jeg endelig kom hjem igen, var det med et nyt kæledyr! :venter:

:wehuu::wehuu:hold da helt ferie, hvor er de katte bare søde ved de små. Specielt den første der slikker den lille:wehuu::wehuu:

Ville nu aldrig lade et dyr slikke på en helt nyfødt :S

Hvor er de bare søde.

Super søde videoer.

Hvorfor ikke??

Af samme grund som jeg ikke selv ville lade et dyr slikke mig i ansigtet tror jeg :slight_smile: Og af samme grund som jeg vasker hænder når jeg har været på wc :stuck_out_tongue:

Ja okay… Jeg er så nok det mindre sippet i forhold til katte og vask, for jeg lod gerne en af mine katte gøre det ved min baby. Ligesom de også gerne må vaske mig i håret. McCoy vasker mig hyppigt på næsen, og det synes jeg sådan set bare er hyggeligt. Munden er der hvor jeg sætter grænsen. Men at han vasker min næsetip, nej intet problem for mig med det.

Altså jeg er nu heller ikke så sippet normalt og tror faktisk at børn har bedre af at få lov at have kæledyr og komme ud og spise jord (eller sådan noget :smiley: ) end leve sterilt.
Men lige med sådan en helt ny, stadig krøllet og lyserød som den første i klippet, den ville jeg ikke synes skulle udsættes for flere bakterier end højest nødvendigt.
Men du har sikkert ret, og der er nok heller ikke babyer som er døde af det…

Den sidste sorte kat, dens hale minder altså lidt om vores kat, når den er på jagt efter guldfisk…:slight_smile:

Nåeh hvor er det en sød video:-):slight_smile: Især den røde kat som bliver forskrækket da babyen gaber:tihi:

[QUOTE=fugl;1162268]Altså jeg er nu heller ikke så sippet normalt og tror faktisk at børn har bedre af at få lov at have kæledyr og komme ud og spise jord (eller sådan noget :smiley: ) end leve sterilt.
Men lige med sådan en helt ny, stadig krøllet og lyserød som den første i klippet, den ville jeg ikke synes skulle udsættes for flere bakterier end højest nødvendigt.
Men du har sikkert ret, og der er nok heller ikke babyer som er døde af det…[/QUOTE]

Næh, for jeg tænker at babyen jo ikke får fingrene derop på toppen af hovedet og så ind i munden? :slight_smile:

Eller man røre baby og han får ens fingre ind i munden :slight_smile: Nej, det er heller ikke fordi jeg ser det som vanrøgt eller noget, personligt ville jeg bare altid sørge for at vaske hænder osv. inden jeg håndtere så lille et barn især hvis jeg inden havde håndteret dyr, så det er nok derfor jeg synes det virker forkert at lade et dyr slikke så ny en baby i hovedet. Vasker også selv hænder inden jeg spiser fx…
Havde det været nogle måneder ældre var det allerede noget andet.

Nu googlede jeg det lige og kan da også se at der er mange gode, dokumenterede grunde til at undgå det. Katte og hunde kan smitte mennesker med kolibakterier, Campylobacterbakterier, salmonella og antibiotika resistente bakterier. Især ville jeg være bekymret hvis det var en udekat som fangede mus.
Ikke at man skal være hysterisk… Men lige når de er så små og sårbare så ville jeg altså ikke gøre det. Hvad andre gør blander jeg mig ikke i :slight_smile:

Mine katte slikker ikke på mine børn men ellers så ligner det mit hjem… Der er kø om at låne autostolen og f.eks. Velcro stanger også flittigt begge mine børn for at blive nusset… Sengene bruger de også og derfor er de oftest bag en lukket dør, da jeg har nogle der strinter

Der mangler en orientaler i den video! Hop, bump, hov, der ligger vist noget der, kigge kigge, trampe, trampe trampe, brøle, brøle, kigge kigge, trampe trampe… oh ja. Savner stadig Billy helt fjollet meget :slight_smile: Kathrine kunne blive så sur på ham, fordi han kunne vælte hende ved at stange :-p

mvh. tina