Jeg sidder og følger med i den nye vampyrserie “True Blood”.
Der er en misser med. Nu har jeg vendt og drejet den i mit hoved, men jeg kan altså ikke helt finde ud af hvad den er for en.
Jeg synes både den kan minde om en britte og en perser. Nu håber jeg altså ikke jeg bliver slået ihjel Jeg er ikke så god til katteracer endnu så bær over med mig -surrender
Jeg har osse et rødt kryds, det højre klikker jeg på, og vælger ‘vis billede’. hvis det ikke lykkes, så højre klik på krydset, og vælg egenskaber, så dukker der et url op, som i bare kan sætte ind i adressefeltet og klik return, så skulle i gerne komme til siden, hvor billedet er :-)…Så ved man det til en anden gang. Jeg vedhæfter lige billedet .-)
AS har smallere underansigt / smallere hage og så har den mere næse …Men de er MEGET ens, og ikke mærkeligt, der er jo parret en del AS ind i mange af vores briter.
Kunne godt se det ‘seje’ og romantiske i at vælge en Chartreux sådan. Men jeg synes også det ligner en brite med den boks. Chartreux’en har ikke en stærk boks på sammen måde(?).
[quote=Gry Gressbakken;315149]jeg kunne derimod godt være ret overbevist om at det var en britte
Det her ligner da meget godt gør det ikke?[/quote]
Jo det ligner godt ! …Men der er godt nok ikke meget afstand mellem ørene, men ingen ved jo om den evt. er en ung kat, som endnu ikke er helt udviklet …Mine har en overgang, hvor ørene sidder ALT for højt, men i takt med de modnes, så trækkes ørene langsom på plads