For vildt

…jeg ved, jeg har skrevet det før, men det er altså for vildt, hvordan familiesammenføringen er gået :slight_smile:

I torsdags kom Hampus, og Balut syntes, han var forfærdelig. I dag er det tirsdag, og de ligger sådan sammen i sofaen :love::love::love::love:

…det er nok godt, at det er et kastratopdræt, jeg har, ellers ville det nok ende med mange små Baluthampusser, hvis udviklingen fortsætter -høhø …måske det ikke ville være så ringe endda :?

.

Mmmmmmm, et skønt syn.

[quote=Charlotte Oeh.;86842]
…det er nok godt, at det er et kastratopdræt, jeg har, ellers ville det nok ende med mange små Baluthampusser, hvis udviklingen fortsætter -høhø …måske det ikke ville være så ringe endda :?

.[/quote]

Tja… jeg meldte mig da gerne som køber! :slight_smile:
Hvor er de dejlige -love

Hvor sødt! Det er da bare pragtfuldt, denslags fotos kan vi ikke få for mange af. De er superkære :thumbup:

Hvor er de skønne sammen … og hver for sig :wehuu:

Ja, det er da helt vildt :wehu:

Ih, hvor er de vidunderlige :wehuu::wehuu:

Jamen naturligvis skal du da ha’ nogle flere Balutter :wehu: - forhører mig lige, hvor der er nogen ledige -høhø

Hvor er det dog skønt, at de er blevet så gode venner, meeeeen … nogen overraskelse er det jo altså ikke :stuck_out_tongue:

[quote=Vivi_Fletcher;86875]
Hvor er det dog skønt, at de er blevet så gode venner, meeeeen … nogen overraskelse er det jo altså ikke :p[/quote]

Næh måske ikke - men Balut klappede ikke i poterne i torsdags. Så jeg synes alligevel, at det er for vildt, at de nu ligefrem ligger i arm. Der er ikke blot tale om bofællesskab :slight_smile:

Hvor er det bare fint. -wehuu

Jeg er sikker på de er nogle supersøde bamser, begge to.

Ham Balut…
er en rigtig sød missekat;

Se lige…:wehuu: hvordan han nusser Hampus.
Jeg bliver så varm om hjertet.

Kærlige jule-tanker
Mona

Hvor skønt!

Og jeg melder mig også gerne som en BalutHampuskøber!

I knew it -høhø

De er jo ikke halvbrødre for ingenting - Balut skulle bare lige have afkodet den der jydske accent, og se så, nu er de “partners in crime” :tihi:

Vi oplevede 100 % det samme med vores Rocky, da Jerry flyttede ind - en hel dag var den med “Far er ikke sur, far er skuffet”-udtrykket fra Rockeren… men efter et døgn… så var de bare pot og pande de to yngste i flokken :inlove:

Hvor er det dejligt at se sådanne billeder og hvor er de smukke de to misser.
Knus Elin

Hvor er det bare perfekt. Håber det går så glat når mine drenge skal føres sammen med 1 killing til februar… :kryds:

Hvor er det da et skønt billede og lækkert når tingene går SÅ fint :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er det skønt det går så godt - små puslinger.

Hvor er det hyggeligt. -wehuu -wehuu

Synes killinger som regel formår at få charmet sig ind ret hurtigt :slight_smile:
Det er fedt, som de ligger i arm -love

Tillykke med den rendyrkede succes Charlotte - er super glad på alle jeres vegne!!

det er nogle skønne billeder!!

Skønne misser :wehuu: