Forår i min have

Sådan ser det ud i min have i disse dage.
(se bort fra de er påtrykt med kattegalleriet) ;o)

Ps. Og NEJ ! Jeg har ikke taget billeder af mændene derude… Johnny

-høhø

Hold da fast nogle skønne billeder MB… der vil jeg gerne være

Tak Annette -kram

Ja, det er en dejlig have… og STOR. [smilie=hate-tunz.gif]

Så det er ikke blomster det hele, også ukrudt og andet godt springer ud -høhø
Det er jo ret nyt for mig at ha´ have, før boede jeg jo på 12.sal G

Hahaha heldigvis bestemmer man selv hvad man vil forevige med kameraet GGG

Hva er det med mænd i haven?? G

det ser rigtig rigtig skønt ud og foråret er osse kommet til ålborg ka jeg se, dejlig smuk have og pænt hus, altså det lille nede i bunden af haven, er det domicilet [smilie=hate-ghgh.gif]
det er nogle rigtig flotte billede og nogle rigtig flotte blomster, man blir bare i så godt humør nu

Dk Kefir Annette"]Hahaha heldigvis bestemmer man selv hvad man vil forevige med kameraet GGG

Ja heldigvis -gnæk

Hva er det med mænd i haven?? G

Jah, det er sådan nogle jeg har i haven… og forsøger at få aflæggere af ved podning mm. [smilie=hate-tunz.gif]

Johnny for filan da, det er ikke fra Aalborg, men Ravnkillde -høhø

Det lille hus i bunden, det er da hønsehuset,… men hønsene er fløjet [smilie=hate-cry2.gif] [smilie=hate-cry2.gif] [smilie=hate-cry2.gif]

jajaja, skal ski dalige vænne mig til at du ikke er i ålborg længere, har jo kun haft 6 mdr til det [smilie=hate-wall.gif] , men ok du får din vilje ravnkilde så og ja jeg ved godt hvor ravnkilde ligger sån ca ihvertfald.
hønsene er da bare fløjet herind,
nej syntes nu dit hus ser dejlig hyggeligt ud, ka nemlig godt lide huse med lidt farve på

Du er tilgivet Johnny… 6 mnd. er jo ingenting, din høje alder taget i betragtning -høhø ( har godt nok boet her i 12 mnd.)

Her er skønt om sommeren, men om vinteren er her ikke til at være [smilie=hate-nono.gif] Huset er møg utæt… og lige meget hvor meget jeg skruer op for varmen,så er det ikke til at varme op. Flere gange i vinters måtte jeg sove med tøjet på, så koldt her -grrr
Om dagen sad jeg med tæppe om benene, sådan trak det ind.

Så nu overvejer jeg kraftigt at flytte igen, kan ikke holde ud at tænke på endnu en vinter her [smilie=hate-sad.gif]

hold op, er det virkelig så længe siden, ka squ ikke fælge med længere, det lyder da ikke godt med huset, det ka bare ikke passe man skal fryse i sit hjem, ka du ikke tætne utæthederne lidt

Nej, det kan godt nok ikke passe [smilie=hate-nono.gif]
Jeg tror utærhederne er for omfattende til det er noget jeg selv kan ordne. Og ejerne rider bestemt ikke den dag de sadler- langt fra ! [smilie=hate-boid.gif]