FORB.... tordenfluer!

Jeg har i forvejen 1 tordenflue i min skærm, der er død, og ikke flytter sig. Nu har jeg 5 (!!) levende tordenfluer! :mad:

JAH. Dem døjer jeg os med. Har en del døde siddende i skærmen.

Mærkeligt hvad de små kræ gider kravle derind for.

Men problemet er ikke sådan at løse…læs hvad en af fabrikanterne udtaler om det:

"Problemet med tordenfluer inde i skærmen er meget udbredt. Forskellige firmaer har naturligvis forskellige politikker
vedrørende denne problemstilling. Acer’s politik er dog meget klar på dette punkt. Tordenfluer (eller andre små dyr)
inde i skærmen er ikke noget som garantien går ind og dækker, med mindre selvfølgelig fluen i sin vandring inde i skærmen
får beskadiget en eller flere pixels.

Hvis en LCD skærm bliver samlet så det ikke er muligt for tordenfluer at kravle ind, så bliver skærmen i løbet af meget kort tid
så varm at den bogstaveligt talt eksploderer inden i. Derfor er der altid en minimal samlingsrevne, så der kan komme tilstrækkeligt med luft ind.

Om der kommer en ny teknologi indenfor fladskærme der retter op på dette “problem”, er ikke noget jeg skal kunne udtale mig om.
Lige p.t. er der ingen planer i den retning, men det går jo stærkt i denne industri, og det kan da ikke udelukkes at vi om et par år ser
skærme der er opbygget på en anden måde. "

-what

INDE i skærmen ???

Hvordan filan kommer de derind ???

:?

Kan da være, at jeg skal kreere et skærmkondom - jeg gidz altzå ikke at se på døde fluer.

-what

[quote=Therese;213844]-what

INDE i skærmen ???

Hvordan filan kommer de derind ???

:?

Kan da være, at jeg skal kreere et skærmkondom - jeg gidz altzå ikke at se på døde fluer.

-what[/quote]

De kravler der ind… Ved ikke om de kan lide varmen eller hvad det er… -surrender

Men møgtræls er det ihvertfald… Havde 7 igår da jeg slukkede - og de sidder altså bare der lige midt i skærmen… Synes bare det er mærkeligt. For der er ingen på min bærbare og Sørens fladskærm har heller ikke været udsat… :?