Forbrugerundersøgelse

Jeg har nu fået mulighed for at starte forhandling af et amerikansk mærke i teasere og skal - ret snart - beslutte, hvilke teasere der skal inkluderes i min første levering. Da der kun er meget få i Europa, der har set dem i virkeligheden er det lidt en udfordring for mig at gætte, hvilke typer, der ville sælge bedst.

Så I må meget gerne kigge på CeylonsWanderland | Etsy.de og fortælle (gerne ved at kopiere billede ind), hvilke/n teaser/e, I ville købe, hvis det var muligt :slight_smile:

Desværre er der ingen med skaft og kun læder/stof/fjer, men hvis jeg skulle vælge skulle det være den her :slight_smile: (og så klippe blinget af) :wink:

Der er ingen af dem, der fås uden pynt på metaltråden - medmindre man selvfølgelig bestiller en “særudgave” - men skaft + tom metaltråd + fjer eller lignende er heller ikke det, der sælger bedst som showteasere. De fleste katte skal have noget mere med for at fange deres opmærksomhed :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1289827]Desværre er der ingen med skaft og kun læder/stof/fjer, men hvis jeg skulle vælge skulle det være den her :slight_smile: (og så klippe blinget af) :wink:
[/QUOTE]

P.S. Denne kommer med stor sandsynlighed med i leveringen :stuck_out_tongue:

Jeg vil tro Luise mener den ‘snor’ med sten, der hænger sammen med båndene :slight_smile: Var i hvert fald den jeg ville klippe af.

Hvis det er rigtigt, tror jeg, Luise har læst beskrivelserne af de andre forkert :wink: Det er den eneste med læder, men det er til gengæld også den eneste med andet end fjer/glitterbånd/tinsel (som jeg ikke lige kan komme på et dansk ord for) på stykket efter skaft og metaltråd :slight_smile:

Hvad jeg kunne overveje alt efter prisen var sådan en som denne her

Måske også denne

Hvis det er de vejledende priser synes jeg det er meget dyrt i forhold til Ellen Rothmanns teasere (100 kr. for en teaser stang med 3 stk forskellige vedhæng.)
Der er heller ikke noget som jeg personligt finder unikt og specielt.

LouLou tager hvad som helst, hvis bare der medfølger et menneske, der gider vifte med det … :bebe::bebe:

Skaft og tråd (i mangel af bedre ord) :wink: er fint med bling, det er daldreværket der skal være af læder/fjer eller stof :slight_smile: Ikke glitterstads de kan æde og gnaske i sig når man lige vender ryggen til :smiley:
Any hy… så er den jeg kopierer billede af stadig den jeg synes er mest tiltalende :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1289840]Skaft og tråd (i mangel af bedre ord) :wink: er fint med bling, det er daldreværket der skal være af læder/fjer eller stof :slight_smile: Ikke glitterstads de kan æde og gnaske i sig når man lige vender ryggen til :smiley:
Any hy… så er den jeg kopierer billede af stadig den jeg synes er mest tiltalende :D[/QUOTE]

Bortset fra, at jeg kan se adskillige, hvor enden kun består af fjer i forskellige faconer, er jeg lidt mere rolig - min første fortolkning af din kommentar gav nemlig ikke meget mening :smiley:

[QUOTE=Wijelo;1289837]Hvis det er de vejledende priser synes jeg det er meget dyrt i forhold til Ellen Rothmanns teasere (100 kr. for en teaser stang med 3 stk forskellige vedhæng.)
Der er heller ikke noget som jeg personligt finder unikt og specielt.[/QUOTE]

Sådan har vi allesammen heldigvis forskellig smag :slight_smile:

Jeg - og dermed vores katte - er nok slet ikke i målgruppen. Men således adspurgt … :høhø:

Min grundlæggende holdning er, at alt hvad vores katte tygger i, skal de også kunne tåle at sluge, uden at de skal akut til dyrlægen. Og de viste produkter er fulde af plastik og metal og skrigende farvestoffer. Så vi foretrækker sejlgarn og korkpropper. :stuck_out_tongue:

Men held og lykke med foretagendet.:slight_smile:

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1289849]Jeg - og dermed vores katte - er nok slet ikke i målgruppen. Men således adspurgt … :høhø:

Min grundlæggende holdning er, at alt hvad vores katte tygger i, skal de også kunne tåle at sluge, uden at de skal akut til dyrlægen. Og de viste produkter er fulde af plastik og metal og skrigende farvestoffer. Så vi foretrækker sejlgarn og korkpropper. :stuck_out_tongue:

Men held og lykke med foretagendet.:slight_smile:

vh

Andreas[/QUOTE]

Al pels og fjer er farvet med naturlige farvestoffer og det kan mine katte i hvert fald godt tåle :slight_smile:

Men tak - og målgruppen er primært udstillere, der bruger showteasere, og hvis du ikke gør det, har du ret i, at du ikke tilhører den :wink:

Jeg er på dette punkt ret gammeldags, så jeg vil gerne have tingene i hånden :slight_smile: Førstehåndsindtrykket er, at der er for meget tingeltangel på teaserne. Jeg er mere til naturligt legetøj såsom fjer, så disse tiltaler mig ikke så meget. Alt for meget glimmer i min optik.

Skulle jeg købe noget, kunne det være denne - dog uden de ekstra extensions i enden.

Held og lykke med gesjæften :slight_smile:

Jeg syntes det er nogle rigtig fine showteasers. Især dem med rigtig meget glitter.
Jeg køber gerne når du får dem hjem.:blush:

Denne, som EvaK linker til

har jeg faktisk allerede en bestilling på, så den vil inden længe kunne ses live på FIFe udstillinger :slight_smile: Og der vil nok blive bestilt 1-2 mere fra starten :slight_smile:

Jeg vil også gerne købe når du har fået dem hjem .

Denne

https://www.etsy.com/dk-en/listing/3…_home_active_1

som inkluderer et håndtag med udtrækkelig, dvs. man i et vist omfang selv kan bestemme længden, wire og nu 6 forskellige vedhæng til en pris ifølge etsy på ca. 170 kroner er nok det produkt, der bedst kan sammenlignes med dem, du siger Ellen Rotman sælger (jeg kommer så sjældent på danske FIFe udstillinger, at jeg ikke har styr på hverken pris eller udseende af hendes produkter) Om man så føler, at man kan bruge de ekstra 3 vedhæng, og hvorvidt det er en fordel at kunne forlænge wiren, er jo individuelt - men selvfølgelig koster de to ting noget

(jeg kan desværre ikke få lov at lave copy/paste af billeder i Firefox og jeg kan slet ikke få lov at logge på KG i IE, så derfor har jeg kun indsat et link)

Nu hvor det nærmer sig, at jeg skal til San Diego, nærmer det sig også, at Wand-erland Europe, som mit teaser-eventyr er kommet til at hedde, får sin debut :smiley:

Så - som man siger - find mig på facebook Facebook eller på instagram: wanderlandeurope

Priserne fremgår som udgangspunkt i euro, men kan oversættes på forespørgsel :slight_smile: