Fordi du er en god kunde hos Zooplus eller

nosser de bare rundt i det.

Der kom en pakke fra Zooplus idag. Mille og Labans foderlager skulle lige fyldes op. Udover kattemad, var der også 9 dåser hundemad:?:?:?.
De står ikke på fakturaen, så jeg har ikke betalt for det.

Så enten har de nosset rundt i det eller så har de tænkt: Fordi lille Janne i nordjylland køber så meget kattemad hos os, belønner vi det med 9 dåser…hundemad:doh:

[quote=JulleML;172657]nosser de bare rundt i det.

Der kom en pakke fra Zooplus idag. Mille og Labans foderlager skulle lige fyldes op. Udover kattemad, var der også 9 dåser hundemad:?:?:?.
De står ikke på fakturaen, så jeg har ikke betalt for det.

Så enten har de nosset rundt i det eller så har de tænkt: Fordi lille Janne i nordjylland køber så meget kattemad hos os, belønner vi det med 9 dåser…hundemad:doh:[/quote]

Jamen så har du da om ikke andet en undskyldning for at købe en hund.
:p:p:p:p:p:p:p:p

:tihi::tihi::tihi:

Hmm… Lyder meget mærkeligt… Det er nok en hundeejer et sted der brokker sig højlydt over at h*n ikke har fået de 9 dåser med…!

Du mangler ikke 9 dåser/pose af noget andet så??

Jeg har goså fået ting i mine pakker, som jeg ikke har bestilt. Det har dog heldigvis altid været til katte :slight_smile:
Og man brokker sig jo først, hvis der mangler noget :wink:

[quote=pivnu;172704]Jeg har goså fået ting i mine pakker, som jeg ikke har bestilt. Det har dog heldigvis altid været til katte :slight_smile:
Og man brokker sig jo først, hvis der mangler noget ;)[/quote]

Har jeg aldrig været ude for… Men det skal jo gå galt ind imellem, når det er mennesker der står med det…:tihi:

Bestiller der ofte, men har altid fået hvad jeg bestilte…og aldrig mere :tihi:

Men du kan da donere dem til en hjemløs med hund?

Nu ved jeg ikke lige hvor mange hjemløse der er deroppe… Byen så ikke lige ud til at huse hjemløse, men man ved jo aldrig :?

Ellers kan det være der er et internat i nærheden, som gladeligt tager mod sådan noget?

Jeg har både prøvet at få et par dåser kattefoder, som jeg ikke havde bestilt, samt sådan nogle underlag til at lægge foran kattebakken. Så jo, det er sket et par gange her. Og så mange gange har jeg altså heller ikke bestilt dernede fra (det her er fra Tyskland).

Kunne være jeg skulle begynde at bestille fra den tyske side -høhø

Jeg har modtaget en pakke i dag og det var heller ikke lige det jeg havde bestilt. Den ene type dåsemad som jeg havde bestilt 6 dåser af, fik jeg kun 5 af og en anden type (også 6 dåser) fik jeg kun 3 af og så fik jeg 3 af et mærke jeg ikke ville have :frowning: Så har skrevet til dem, for det er da irriterende. Mon de har fået ansat nye folk? :wink:

Jeg har så lige så tit prøvet, at der for lidt, ja. Men de tilbagefører altid beløbet for det manglende med det samme, så det kan jeg ikke rigtig klage over.

Det kan da godt være -høhø
Send et billede af det du har fået. Det bad de ihvertfald mig om da jeg klagede over en knækket fjerpind og mange bulede dåser (havde kun bestilt ddåser så det havde banket godt og grundigt rundt)…

I øvrigt, sidst jeg bestilte 12x156 g. dåser, så var de smart wrappet. Det blev jeg lidt overrasket over, for det var altså ikke en sampak, jeg havde købt, men 6 af en slags dåser og 6 af en anden slags. Så slipper man jo for bumperiet i kassen.
Til gengæld har jeg prøvet at få marsvinepiller, der kun var pakket ind i en papkasse, der så igen lå i en pakke med resten af mine varer… men sådan en papkasse holder sig altså ikke pilletæt på sin rejse fra Tyskland til Danmark, så der var lidt trælst mange piller på flugt :wink:

Ja, de havde glemt filtre til min fresh flow i min pakke og der var hul i den ene kattemad :frowning:

Har en veninde som har jorden dejligste hund. En smuk blandning mellem Berner sennen og Rottweiler. Hun hedder Luna. Hun kan få hundemaden:)

Nu er jeg glad for Zooplus igen. Allerede her til morgen har de svaret at de overfører penge til min konto + jeg får også penge pga. dåserne var bulede (og jeg skal ikke sende de tre dåser jeg ikke havde bestilt tilbage) :ok:

Nu er jeg ellers ikke Rottweiler-typen, men elsker Berner Sennen… Hvor er Luna en smuk pige! :wehuu:

Sådan en sød lille vovse fortjener da også at spise godt :wehuu:

Hun er nemlig rigtig smuk også er hun en rigtig puttehøne. Total nussesyg. Hun er mosters tøs:wehuu:

Min veninde hentede hende fra en dyrlægeklinik. Luna var ca 4 måneder da hun blev indleveret. Hun var blevet mishandlet. Hendes klør var mere eller mindre klippet helt ned og hun havde en bule over halen. Det var meningen at Luna skulle aflives, da de ikke vidste hvem ejeren var. Efter lang tid lykkedes det at opbygge et tillidsforhold og Luna er idag den dejligste hund:hjerte: