Fordrag i Randers om tandproblemer v. Pia Bisgaard

Jeg vil lige reklamere lidt for Randers studiekreds’s næste arrangement. :slight_smile:

D. 6. februar 2013 kl. 19.00 på Dronningborg Bibliotek/Randers Bibliotek Øst, Udbyhøjvej 81, 8930 Randers NØ

Dyrlæge Pia Bisgaard fra katteklinikken Katdoktor i Ålborg kommer og fortæller om tandsygdomme hos katte. Pia vil både komme ind på symptomer, og behandling af forskellige tand- og mundhulesygdomme hos katte. Du er meget velkommen til at stille spørgsmål.
Se Katdoktors hjemmeside på: www.katdoktor.dk
Pris for aftenens arrangement inkl. kaffe/te og kage: 25,- kr.
Tilmelding senest 03-02-13 til Eva på: [email protected] eller telefon: 28 70 84 98
Kat: Susanne Kønigsfeldt/British Shorthair
Kage: Charlotte Andersen

Rettelse:

Cookies: Charlotte Andersen :tihi:

mmmmm coookiiiies :savle:

Jeg vil lige minde om dette fordrag :slight_smile:

I betragtning af emnet vil de blive erstattet af gulerødder :klapper:

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1019220]I betragtning af emnet vil de blive erstattet af gulerødder :klapper:

vh

Andreas[/QUOTE]

Nahaj for jeg har købt chokoladen til de cookies
:høhø:

[QUOTE=Andreas;1019220]I betragtning af emnet vil de blive erstattet af gulerødder :klapper:

vh

Andreas[/QUOTE]

Er du tosset?! :S
Jeg kommer primært for de cookies! :høhø:

[QUOTE=Shana;1019257]Nahaj for jeg har købt chokoladen til de cookies
:høhø:[/QUOTE]
pyyyhh! det var godt! :smiley:

Har meldt til for det vil jeg ikke gå glip af - foredraget altså, selvom Charlottes cookies bestemt også trækker :tihi:
Håber jeg kan blive lidt klogere på hvad der foregår inde i sådan en kattemund, inden Junior skal have renset gebis for første gang i slutningen af februar :uha:

Ih, hvis der er cookies, så skal jeg lige overveje - det er i det mindste ikke en arbejdsaften (men sikkert en gå-tidligt-i-seng-aften)… Men cookies - hvis ikke Pia i sig selv er et trækplaster, så er cookies da :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1019362]Ih, hvis der er cookies, så skal jeg lige overveje - det er i det mindste ikke en arbejdsaften (men sikkert en gå-tidligt-i-seng-aften)… Men cookies - hvis ikke Pia i sig selv er et trækplaster, så er cookies da :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og Charlotte bager goode cookies - de vaniliekranse hun havde med til Herning Landsskue var i hvert fald rigtig gode :tihi:

Ih, hvor I lokker! Må hellere lige konferere med gemalen imorgen en gang…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1019368]Ih, hvor I lokker! Må hellere lige konferere med gemalen imorgen en gang…
VH
Susanne[/QUOTE]

De er ikke sunde, men de er GODE! Med masser af lækker chokolade af den rigtig mørke slags :slight_smile:

Problemløsning: Jeg kan jo bare gå halvdelen af vejen hjem til Horsens igen, så falder blodsukkeret nok på plads igen :rolleyes:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1019375]Problemløsning: Jeg kan jo bare gå halvdelen af vejen hjem til Horsens igen, så falder blodsukkeret nok på plads igen :rolleyes:
VH
Susanne[/QUOTE]

Heldigvis er de også af den slags hvor een tit er nok :smiley:

Shana, har du evt plads til en person mere i bilen ? Vil rigtig gerne med til det foredrag ?

Jaja, det er godt med dig - hvor store er de? :wink:
VH
Susanne

Hmm…

Men kan afsløre at der allerede nu er 20 tilmeldte, og der plejer at komme en del sidste øjebliks:D

[QUOTE=Eife;1019382]Hmm…

Men kan afsløre at der allerede nu er 20 tilmeldte, og der plejer at komme en del sidste øjebliks:D[/QUOTE]

Så er det godt jeg har købt MEGET chokolade lol

Det ved jeg ikke endnu, men skal nok lige give lyd når jeg ved det :wink:

…oooooog så kom jeg til at tænke på cookie monster :wink:

//youtu.be/-qTIGg3I5y8

Kan i ha’ en hyggelig aften