Fordrag i Randers om tandproblemer v. Pia Bisgaard

[QUOTE=Anne Korsbakke;1019453]…oooooog så kom jeg til at tænke på cookie monster :wink:

//youtu.be/-qTIGg3I5y8

Kan i ha’ en hyggelig aften[/QUOTE]

Når Shana bager Cookies, så bliver jeg også lidt blå i hovedet og får en hvis lighed med cookie monster :ups:

de er altså SKRÆMMENDE gode! :savle:

Uhh super, så krydser jeg fingre i mens :slight_smile:

Må man godt være med selvom man ikke er medlem af studiekredsen?

Ja da :slight_smile: Alle er velkomne…

Super tak!

You got mail! :slight_smile:

Jeg vil også gerne med.

Jep, hele to stykker - I er skrevet på alle tre :slight_smile:

Er det ok, jeg tager lidt hittekatte-ting med?
Pia Bisgård plejer at være god for en nullerputseng eller 3 til hendes dyr

Jeg ville da gerne til det foredrag i Randers Kattekreds med Pia Bisgård…ikke pga småkager m chokolade, selvom de sikkert er gode…men fordi Pia Bisgård er spændende og meget dygtig…jeg er heldig, at hun er en af mine dyrlæger, ( Aalborg Dyrehospital er også mine dyrlæger), men jeg orker ikke at tage tog eller bus til Randers efter arbejde, og der ér for langt på cykel :tihi:

[QUOTE=kamikaze;1019810]Er det ok, jeg tager lidt hittekatte-ting med?
Pia Bisgård plejer at være god for en nullerputseng eller 3 til hendes dyr[/QUOTE]

Smid en lille ting til at sponsorere kredsen, så vil jeg sige at det er helt fint :slight_smile: (og det håber jeg også de andre mener)

Nu ved jeg ikke med pladsen denne gang, men normalt så kører PiaB og Charlotte Shana jo ned til møderne :slight_smile:

ok…PiaB eller Shana…kan jeg køre med tur/retur…jeg betaler gerne al benzinen…:slight_smile:

Hi hi der er sørme rift om pladsen ved Shana , jeg kan dog ikke tilbyde at betale alt benzinen :wink: men lyder bare som et foredrag man ikke må gå glip af

ja…men du skal ikke være nervøs, jeg forsøgte ikke at mase mig ikke ind foran dig :tihi:

Nu sidder jeg lige i bussen på vej hjem fra Shana, så har endelig tid til at svare :slight_smile:
Jeg skal ned i morgen og have snakket med Pia Bisgaard ang fælleskørsel :slight_smile: og så er der lige en mere der skal spørges. Derfra skal vi lige lure hvilken bil og hvordan - så kan Shana og jeg bedre tage stilling til om der er flere pladser i bilen :slight_smile:

Lyder bare super. Ellers må hun holde aftenåbent på klinikken og holde foredraget igen engang :wink:

Jer der har snakket om at I gerne vil med (og lige skal finde ud af det med kørsel), husk at det er sidste dag for tilmelding i morgen :slight_smile:

jeg har bare ikke været nede og snakke med Pia endnu om hun ville være med i noget samkørsle :S det kommer jeg først mandag når jeg har fri fra skole (fordi der gik ged i min uge :S )
hmm bøvl…

HVIS Pia vil køre selv er der jo i princippet plads til både Sim Sim og Gitte i Shanas lille mazda :slight_smile:
men vil Pia nu med op at køre og måske har sin mand med som teknisk hjælp, så er bilen fyldt - og det ved jeg først på mandag… :S

Eva er det på nogen måde muligt at Sim Sim og jeg kan vente med at give besked til vi høre fra Pia, for ved vi begge rigtig gerne vil med, men er afhængig af transport :wink:

[QUOTE=PiaB;1022288]jeg har bare ikke været nede og snakke med Pia endnu om hun ville være med i noget samkørsle :S det kommer jeg først mandag når jeg har fri fra skole (fordi der gik ged i min uge :S )
hmm bøvl…

HVIS Pia vil køre selv er der jo i princippet plads til både Sim Sim og Gitte i Shanas lille mazda :slight_smile:
men vil Pia nu med op at køre og måske har sin mand med som teknisk hjælp, så er bilen fyldt - og det ved jeg først på mandag… :S[/QUOTE]

Pia, du kan jo ringe til hende…så behøver du ikke bruge tid på at tage ind til hende…hvis hun er midt i en konsultation, kan du jo sidde og vente længe…

Jeg ved, at jeg ikke orker at tage bussen ned til Gunderup og fra Gunderup tilbage til Aalborg…så hvis det foregår sådan, så trækker jeg mig…:slight_smile:

EDIT: Jeg trækker mig…det jeg skal vide om tænder, kan jeg spørge Pia om i en konsultation.
God fornøjelse til jer andre…:slight_smile: