Foredrag i Stoholm mellem Skive og Viborg om stress og hunde

Stress – ven eller fjende?
Stress kan være din ven i træningen og dagligdagen med din hund, men den kan også dræbe. Stress hos hunde som en god tjener men en farlig herre er i fokus, når der er foredrag om hunde og stress i Viborg lørdag den 10. oktober kl 11 til 13.30. Her vil eksamineret adfærdsrådgiver Helle Lenschow fortælle om årsager til stress, lære dig at se forskel på god og dårlig stress samt give dig konkrete måder at forebygge den dårlige stress samt mindske og fjerne den, hvis din hund allerede er stresset.

Helle Lenschow er uddannet ved Hund & Træning, hun er medlem af SEA – Sammenslutningen af Eksaminerede Adfærdsrådgivere, hvilket stiller krav til stadig efteruddannelse og brug af opdaterede positive metoder i arbejdet med hunde, og hun har en stor viden om adfærdsproblemer af enhver slags hos hunde af alle racer. Hun har gennem de seneste år overtaget flere stressede voksne hunde selv og omvendt dem. På dagen kan du møde en af hundene, som stadig er midt i dens træning for stress. Se mere på www.nemokatoghund.dk

Foredraget varer 2,5 timer inklusiv en kortere pause midtvejs, og alle med interesse for hund uanset niveau er velkommen. Foredraget holdes ved mindst otte tilmeldte, og deltagerprisen er 120 kroner per person. Da Helle har sin egen hund med som stress-model, kan der ikke medbringes andre hunde til selve foredraget.

Det sker i Søndergade 56, 7850 Stoholm ved Viborg, og du skal tilmelde dig hos Kadia på 60 18 21 24. Betaling sker efter tilmeldingen via mobilepay eller kontant ved foredraget. Sidste frist for tilmelding er den 8. oktober.

Hej Helle

Har du en flyer eller andet omkring foredraget?

Jeg vil rigtig gerne hænge det op i butikken og ligge det på butikkens facebook side :smiley:
Har du noget så endelig kom ind med det, jeg er der ikke i næste uge, men du siger bare du har en aftale med mig omkring det.
Henriette

Tak Henriette
Jeg har ikke noget på det men jeg kan maile dig teksten, hvis det er? Min hund er meget syg, så jeg når ikke derind desværre, men du må gerne hænge det op. Det er nogle hundefolk, der arrangerer. Jeg deler bare for dem rundt omkring også

[QUOTE=lenschow;1259789]Tak Henriette
Jeg har ikke noget på det men jeg kan maile dig teksten, hvis det er? Min hund er meget syg, så jeg når ikke derind desværre, men du må gerne hænge det op. Det er nogle hundefolk, der arrangerer. Jeg deler bare for dem rundt omkring også[/QUOTE]

Det må du gerne :slight_smile:
[email protected]

Og rigtig god bedring til din vovse :slight_smile:

Tak henriette - er lidt bundet pga Aslan pga binyrebarkhormonen :slight_smile: