Foredrag om Barf i Herning torsdag den 3/9

Foredrag om Dansk Barf Center Århus af Christa Nolde

http://www.kattens-studiekreds.dk/modeplan.htm

Hjemmeværnsgården i Herning Akacievej 10

Velkommen til Kattens studiekreds i Herning & omegn.
Vi hører under JYRAK
Og er en studiekreds for alle katte-ejere.
Håber vi ses!

Vi starter kl 19.00

kl. 20.00 drikker vi kaffe osv. + dem der trænger kan få lidt røg

kl.20.30 starter vi op igen med det aktuelle emne

og er der brug for det - kan aftenen fortsætte til kl. 22.00

Studiekredsens leder
Lone Gram Jensen : tlf.:97209670 eller e-mail [email protected]

Man behøver ikke at være medlem af Jyrak eller af studiekredsen i Herning for at deltage - og man behøver heller ikke at være opdrætter eller at have en racekat for at deltage.

Det ville jeg supergerne med til, men jeg har sent fri som sædvanlig om torsdagen, og torsdag aften skal jo nok bruges på at vaske de katte, vi skal have med til Gram… Øv altså :frowning:

Det vil jeg super gerne til, men ved ikke lige om jeg kan finde nogen at køre med. Så hvis der er nogen der kører forbi struer, må i endelig sige til…:kryds:
Skal selvfølgelig findes en barnepige også…

Ja, jeg vil også gerne med, så er der nogen der kører forbi Århus N må I endelig sige til! Det lyder rigtig spændende.

Det ser spændende ud!

Ja, jeg tror altså også, at det bliver et meget spændende foredrag :rock:

Jeg har allerede byttet min aftenvagt :tihi:…kommer også med nogle ting man kan købe til fordel for hittemisserne.
Er jo allerede begyndt at barf’e en smule så jeg glæder mig til at få mere viden.

Jeg kommer med… Det er virkelig et foredrag jeg er meget spændt på at opleve… For jeg har kun hørt godt om den måde at foder på…

Argh… jeg bliver da vist nødt til at overtale Flemming til, at vi skal vaske kattene onsdag!

Husk nu at give et referat, til os der ikke kan komme :smiley:

Jeg kommer også :slight_smile:

Jeg har handlet nogle gange ved Christa Nolde på Barf-centret i Århus. Hun har selv en huskat som hun efter møje og besvær og megen stædighed fik over på barf - og så har de colliehunde som også bliver barf’et.

Så jeg tror helt klart at der kan komme mange gode fif ved foredraget :rock:

Jeps - og husk at spørge “ind til benet”

Frosset kød beregnet til hund er IKKE fuldkost for katte!

[quote=Lis Dahlstrøm;249515]Jeps - og husk at spørge “ind til benet”

Frosset kød beregnet til hund er IKKE fuldkost for katte![/quote]

Det er da ikke anderledes end kød fra supermarkedets køledisk? Men nej, ingen af delene er ALENE et fyldestgørende foder - men det er det altså heller ikke for hunde.

Joeee, det er anderledes . der er forskel på kølekød og frosset kød. Kølekøddets er heller ikke 100% optimalt - men frysning ødelægger en del af vitaminer, aminosyrer osv

Ville det så ikke være mere på sin plads at kritisere frossent kød end blot BARF? :wink: Det er i hvert fald ikke fordi, at der står ‘rigtighundemad’ på, at der er noget galt med det, for det er jo altså blot rent kød (som kræver tilføjelse af indvolde, ben/kalk, vitaminer/mineraler/aminosyrer til både katte og hunde).

Jeg tror jeg kommer… vil gøre alt for det

Helle - Nu aner jeg ikke hvordan du kommer til Herning, men kommer du forbi Århus må du endelig sige til…

Alle former for forarbejdning gør noget ved fødevarerne.

Jeg siger ikke der er noget galt med det jeg siger spørg ind til benet;-) og vær bevidst om hunde og katte ikke har samme behov

Eva - hvis du kan komme til Linå selv (der kører bus) kan du køre med mig til Herning, så finder vi ud af noget med hjemtransport :wink:

/Mette

Eva jeg kommer ikke gennem Århus desværre:-)