Foredrag om problemadfærd hos katte

[CENTER]lørdag d. 06-10-12 kl. 13.00 [/CENTER]
[CENTER] [/CENTER]
BB-klubben inviterer alle interesserede til foredrag om problemadfærd hos katte.
Vi får besøg af Ayoe Hoff fra København. Ayoe er bl.a. eksamineret Adfærdskonsulent for hunde og katte og certificeret Professionel Kattetræner. Hun er ansigtet bag Ain´t MisBehaving Adfærdsklinik. Se mere på www.misbehaving.dk

I foredraget kommer Ayoe bl.a. ind på problemadfærd som urenlighed, kradsen i møbler, opmærksomhedskrævende adfærd og angst. Og der bliver også rig lejlighed til at stille spørgsmål.

Foredraget foregår lørdag d. 06-10-12 kl. 13.00 - ca. 16.00 i Tilst Sognegård, Havkærvej 9, 8381 Tilst.

Der holdes en pause hvor der serveres kaffe og kage.

Pris for BB-klubbens medlemmer: 25,- kr.
Pris for IKKE medlemmer: 50,- kr.
Priserne er incl. kaffe/te og kage.

Tilmelding til Lisbeth senest d. 03-10-12 på mail: [email protected]
Eller tlf.: 2227 0595.
Oplys ved tilmelding dit navn, og hvis du er medlem af BB-klubben også medlemsnummer.

Betaling foregår på dagen.

Vi glæder os til at se Jer, til en god og lærerig eftermiddag.

Der er stadig ledige pladser. Kom frisk:-)

Hvor ville jeg gerne have være med!

Jeg har lige sendt en mail og meldt mig til - nu håber jeg at der er plads :kryds:

Lyder virkelig spændende, og ville gerne komme hvis jeg ikke skulle til 40års fødselsdag

Hej Pia
Vi kan nok finde plads i bilen til dig - den kører jo fra Aalborg alligevel :slight_smile:

Mariann

Vil lige høre min mor om hun har lyst, il at tage med mig. Kan man nå at melde sig til i morgen?

[QUOTE=dK Gugs;953580]Hej Pia
Vi kan nok finde plads i bilen til dig - den kører jo fra Aalborg alligevel :slight_smile:

Mariann[/QUOTE]

Årh det vil jeg bare RIGTIG gerne! :smiley: Synes det lyder SÅ spændende, og vil rigtig gerne med! :smiley:

Hej Pia
Jeg har sendt en privat besked til dig, så kan vi aftale nærmere.

Mange hilsner
Mariann