Foreslag til clicker?

Jeg vil gerne give det et go at clickertræne med Nobby… Jeg ved hans storebror, søster og mor kan/kunne nogle tricks, så jeg tænker han dælme os ku lære noget - Han må da være skarpere end han ser ud til :tihi:

Men… Hvor finder jeg en god clicker?

Jeg tror jeg skal have en man kan justere lyden på… Har her i sidste uge fået den billige fra zooplus ind ad døren, og den kan jeg i hvert fald ikke bruge, for jeg reagerer meget på høje lyde, så får et chok hver gang jeg trykker på den :slight_smile:

Kan se de har en på zooplus lyden skulle kunne justeres på, men tænkte jeg ville prøve at høre herinde om nogen har forslag til en god en :slight_smile:

Tage i en dyreforetning og trykke på deres klikkere?

Jeg købte min på Roskilde Dyreskue, hvor jeg jo kunne pille ved den først.

Min dyrlæge sælger forskellige clickere også :slight_smile: Så det var måske også et sted man ku’ kigge (altså hos din egen dyrlæge, det er nok lidt langt at ta’ ned til min bare for det ;))

Jeg har en smart en med target stick jeg købte af Ann K. Den klikker ikke særlig højt :slight_smile:

http://annk-butik.dk/aktivering.html

KW klikkere hvor “knappen” stikker ud plejer ikke at have så høj lyd, bruger den selv til kattene

Jeg har en fra Zooplus man kan justere lyden på, men den er dårlig, alt for langsom i klikket, og lyden er alt for høj til katte efter min mening.

Har dem fra Ann K som Trekkie viser, både den med Target og en til, at have siddende fast på fingeren, så den ikke hænger og dingler rundt, suverænt de bedste jeg har haft, hurtige klik, og behagelig lav lyd til missen, og ja dig når du nu ikke bryder dig om de høje lyde :ok:
Mvh
Yvonne

Det lyder til jeg skal have kigget på den der lilla klikker :slight_smile:

Lyder da ret ubrugeligt med den man kan justere lyden på :confused:

Den, de har på zooplus med targetstick, er faktisk også okay. Den er nem at klikke, og det er - efter min mening - ikke for højt. Det hjælper selvfølgelig ikke så meget, når den er udsolgt lige for øjeblikket, men til en anden gang måske… :slight_smile:

Jeg har den (fra zooplus) hvor man kan justere lyden og den (også fra zooplus) med target-stick…

Den hvor man kan justere lyden synes jeg også er alt for høj - så den er ikke rigtig blevet brugt. Men den med target-stick har en fin lyd :slight_smile: (Bullerpigen valgte dog en dag lige at hoppe op på target-stick’en så den knækkede - hun gad vidst ikke trænes mere dén dag) :tihi:

Min Magic tog en bid af sticken :høhø: I stedet for at dutte næse med den, bed han i den, så den del yderste knækkede af :slight_smile: