Forestilling på det hemlige teater

Min lillebror er ved at arrangere en forestilling, inde på det hemlige teater i Aalborg.

Den handler om at være ung i et samfund hvor det er SÅ svært!
Vi møder 4 unge mennesker der på alle mulige måder har spillet Russisk roulette med deres eget liv, da deres liv primært har bestået af nedture.
Findes opture?
Hvad sker der hvis man skal klare sig selv inden man selv er blevet voksen?
Hvad er frihed under ansvar?
Kan man spille Russisk Roulette med ens liv?… altså uden pistol?
Og hvorfor er en ting som kærlighed og anderkendelse fra forældre så svær at få, det er jo bare sådan en lille ting!
RUSSISK ROULETTE ER JO SLET IKKE SVÆRT. DET KRÆVER KUN EN NY POLERET SEKSLØBER. TAG DEN OP TIL PANDEN OG LAD SKÆBNEN AFGØRE RESTEN!

Spilleperiode: 7 - 14 Juni, kl. 19.30
Billet tlf: 24613209
i tidsrummet 10.00 - 18.30
Pris: 50,-

Jeg har ikke set stykket endnu, men jeg ved at de forestillinger der bliver lavet derinde, alle er gode - selvom det er amatørskuespillere der er med… (hø hø - jeg har da selv været med i et par stykker derinde -høhø )

Ville bare lige fortælle om dette stykke, hvis nogen fra Aalborg og omegn skulle få lyst til at komme en tur i teatret ;-))

Ja det er jo en selvfølge jeg dukker op til premieren og jeg glæder mig da som en sindsyg til at se, hvad ham bettebror har skrevet.

Er lige kommet hjem fra Aalborg og hold da op en tur… -thumbs

Stykket var kanon godt og de 4 unge mennesker spillede rigtig godt, så jeg kan klart anbefale folk i Aalborg og omegn at tage ind og se det.

Nu tror jeg at jeg finde min seng

ENIG ENIG ENIG…

Jeg var meget duperet over stykket, og jeg kan MEGET varmt anbefale det. [smilie=hate-tunz.gif]