Forfædre stamtavle billeder

Hej

Jeg har siddet og fået langt billeder på min piges stamtavle men mangler et billede … nogle herinde som kan hjælpe

MaineHouse William

Spørgsmål ikke forstået :slight_smile:

hun mangler et billede af mainehouse william…

Hvilken race er vi i??

Kh
Anja

Hej

Glory mangler billede af

MaineHouse William
MCO n 22, DK/DK

Det er Maine coon

hmmm nu ville jeg lige se om jeg kunne trylle…

men når jeg søger den på pawpeds siger den at han er far til blandt andet løvehulen´s zafira men på løvehulens hjemmeside står den kat til at have en anden far.
Troede ellers lige at Rita måske lå inde med et billede af ham,hun har nemlig mange billeder af anerne på hendes katte.

Nå men prøver lige at rode lidt vidre, syndes det er lidt sjovt at lede efter noget bestemt på nettet.

Kh
Anja

Kan man ikke “bare” spørge hans ejer/opdrætter. :?

Det ser ikke lige umiddelbart ud til at de er aktive opdrættere mere - kan i hvert fald ikke finde en hjemmeside

En af hans sønner eller døtres opdrætter er vel aktiv og de har vel et billede af den han de lånte :?

tzari - Maine house var en af de første, så ikke nødvendigvis. :slight_smile:

så tror jeg mit bedste bud vil være fribanikos, de har en hankastrat på 8,5 år efter william.
Han hedder Elmer of Mainehouse.
Måske de har et billede af faren eller ved hvor det findes??

Kh
Anja

Hans søn elmer blev udstillet sidste år og ejers navn står der så er da ikke umuligt at finde nogle af hans sønner der udstilles endnu. Men i en norsk tavle med billeder, der manglede william også:( Håber Lonnie kan hjælpe med at få kontakt til Williams ejer eller har et billede :kryds:

:høhø: Ej følte mig lige så dygtig jeg havde støvet Elmer + ejer op :doh:

hi hi ja det er lidt tid siden jeg rendte i ham - men kan dæleme ikke kommer vidre derfra,syndes jeg har ledt i mange retninger… :frowning:
Men begynder lidt at tænke på hvornår det var at digital kameraet blev almindeligt??
For elmer er 8.5 år og det er hans far vi søger,måske der simpelthen ikke er et billede på nettet af ham nogen steder…

Nej kan let ske det er det men er jo ikke umulig at skanne et billede ind hvis man får fat i Williams ejere. :lys-ide: Sjove er der er billiger af Elmers mor online :cool: Og der “burde” jo være en kontrakt på Elmer hvor der er kontaktinfo til Williams ejer :kryds:

Jeg kan se at en af Løvehulens katte er far til ham, så det er måske stadig en mulighed at Rita har noget?
Og William har et Noreg afkom, eller læser jeg det forkert?
Williams afkom

nej det gør du ikke… men jeg kan ikke finde noreg´s hjemmeside… kan du?

nixbix - nej, der strandede jeg også.

Hej

Jeg mangler lige nogle andre billeder hvis nu i stadigvæk har løst til at søge og hjælpe…

Kærgaarden Lee Haley
Bosserne Puzzy
Mountaineer Tacoma
Cozy Farm Dirty Harry
Santor Casey In Blue
Cozy Farm Toddy
Cozy Farm Shadow of Red
Sarafina Wa-Na-Ticki
Sarafina Wind of Change
Cozy Farm Troublemaker

P.S jeg har sendt en mail til fribanikos og hørt om de har billeder af William.

Nåja husk at spørge om lov før du bruger billederne online :slight_smile:

Mountaineer Maine Coon Cattery
Adresse: Lindevej 48
Postnr. & By: 4990 Sakskøbing
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 54 70 77 85

dem kan du i hvert fald ringe til vedr. Tacoma :slight_smile: